Hlavní navigace

Plaťte jen za prokliknutý reklamní banner!

[Tisková zpráva]

Sdílet

Plaťte jen za prokliknutý reklamní banner! Aneb „Plaťte jen za snězené rohlíky!“

Brno, 21. 4. 2004 – S rozvojem počtu uživatelů internetu v České republice bývá stále častěji vyhrazena část rozpočtu na mediální kampaň reklamě na internetu. Byli jsme zvyklí, že v mediaplánech mediálních agentur byla tato finanční položka definována počtem impresí – tedy počtem zobrazení reklamního banneru. Tento přístup analogicky odpovídal způsobu výpočtu ceny reklamy v tištěných médiích (mimo jiné) v závislosti na nákladu periodika. Internet je však médium, které technicky nabízí jiný způsob účtování zobrazené reklamy. Společnost Internet Trading, která se zabývá mediálním poradenstvím a prodejem reklamy na internetu, přišla s novým revolučním způsobem – prodejem reklamních bannerů na kliknutí. V praxi to funguje tak, že reklamní banner se zobrazuje tak dlouho, dokud na něj neklikne například 2000 návštěvníků, kteří jsou následně přesměrováni na stránky prezentující zákazníka či jeho nabídku. Klient tedy platí pouze za aktivní reakci na zobrazený reklamní banner. Reklamních impresí je tedy ve skutečnosti mnohonásobně více.

Ing. Petr Tanner, marketingový ředitel společnosti dodává: „Asi byste těžko chtěli platit pekaři za to, že jste se podívali na jeho rohlík. Když si ho koupíte, chcete ho i sníst. Naši klienti skutečně platí jenom za rohlíky, které snědli J.“

Poznámky pro editory:

INTERNET TRADING – internetová mediální agentura

Společnost INTERNET TRADING vznikla 1. června 2001 a již od svého založení se zabývá cílenou propagací obzvláště malých a středních firem na českém internetu. Významně se také podílí na rozvoji reklamních možností tohoto média. V její nabídce nechybí exkluzivní i běžné reklamní plochy na několika desítkách českých i zahraničních portálů nebo serverů. Pro některé významné servery (Centrum, Zoznam, Billboard) získala výhradní zastoupení.

Již v roce svého vzniku dosáhla společnost INTERNET TRADING obratu 15 milionů korun. V následujícím roce po spuštění několika nových služeb a doplnění týmu regionálních zástupců obrat činil 58 milionů korun. V roce 2003 navazuje INTERNET TRADING úzkou spolupráci s internetovým portálem CENTRUM, rozprostírá svou reklamní nabídku napříč celým internetem a obrat překračuje magickou hodnotu 100 milionů korun (101 milionů korun). Tento obrat je dosažen poskytováním služeb převážně malým a středním firmám. Dle uvedených ukazatelů jde v tomto segmentu trhu o nejdynamičtěji se rozvíjející firmu.

Kontakt:
Petr Tanner
Přístavní 28, 635 Brno
Tel: 546 220 250
Mob: 608861461
e-mail: tanner@internet­trading.cz
www.internettra­ding.cz

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).