Hlavní navigace

Pneumatiky.cz loni zvýšily obrat o třetinu, pomohla netradiční zimní sezóna

[Tisková zpráva] Internetovému obchodu Pneumatiky.cz se v roce 2010 podařilo meziročně navýšit obrat o 29 %. Nárůst zájmu přinesla především zimní sezóna, kdy se zákazníci obávali nedostatku zboží. Proto pneumatiky na internetu nakupovali i zákazníci, kteří běžně e-shopy nenavštěvují. Obchod zaregistroval nejvyšší počet objednávek již v říjnu, a to zcela netradičně ještě před příchodem prvního sněhu.

Sdílet

Zdražení kaučuku a omezení výroby pneu kvůli doznívající ekonomické krizi způsobilo nedostatek zboží na trhu s pneumatikami. Tato hrozba přiměla zákazníky nakupovat pneumatiky ihned v úvodu zimní sezóny, ještě před zhoršením klimatických podmínek. Díky tomu zaznamenal e-shop Pneumatiky.cz v loňském roce nejvyšší počet objednávek dne 18. října 2010, tedy více než měsíc před tím než první sníh pokryl většinu tuzemských silnic.

„V roce 2009 jsme přijali nejvíce objednávek také v polovině října, zájem však přímo souvisel s prvním sněžením. Loňský rok byl však netypický a zvýšenou poptávku odstartovala informace o nedostatku zboží,“ uvedl Vojtěch Schwangmaier, ředitel předního tuzemského internetového obchodu Pneumatiky.cz. „Pneumatiky na trhu skutečně chyběly, proto i zákazníci, kteří běžně v e-shopech nenakupují, sháněli dostupné pneu právě v internetových obchodech,“ vysvětlil Schwangmaier třetinový nárůst obratu, který v roce 2010 zaznamenal e-shop Pneumatiky.cz.

V roce 2010 si zákazníci internetového obchodu Pneumatiky.cz z letního zboží nejčastěji objednávali pneu Pirelli CINTURATO P6 195/65 R15 91 H v hodnotě 1 295 Kč. V zimní sezóně potom byly nejprodávanější pneumatiky značky Barum Polaris 2 s rozměry 195/65 R15 91 T a cenou 1 130 Kč. V loňském roce činila hodnota průměrné objednávky e-shopu částku 5 998 Kč bez DPH.

„Hodnota průměrné objednávky se drží na stejné částce jako loni, a to i přes letošní nárůst obratu. Důvodem je, že se snažíme udržovat ceny na co nejnižší úrovni, budujeme si tak svou pozici na trhu a při cenotvorbě reagujeme na chování konkurence,“ sdělil Vojtěch Schwangmaier z e-shopu Pneumatiky.cz. „Spokojenost zákazníků s našimi službami dokazuje nejen zpětná vazba ze strany zákazníků, ale také nadstandardní reference v projektech hodnotících spokojenost klientů, jako je například nezávislý nákupní rádce Heureka,“ dodal Schwangmaier.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).