Hlavní navigace

Počet diváků Z1 stále roste

[Tisková zpráva] PRAHA (11. června 2009) – Zpravodajská televize Z1 potvrzuje trend růstu sledovanosti. Ukazují to výsledky měsíční zprávy peoplemetrového měření Asociace televizních organizací (ATO). Květnové měření, které pro stanici počtvrté realizovala společnost Mediaresearch ukázalo, že televizi Z1 v uplynulém měsíci sledovalo přes milion dvě stě tisíc lidí.

Sdílet

Podle květnových výsledků elektronického měření sledovanosti si komerční zpravodajsko-publicistickou stanici Z1 v rámci populace 15+ v tomto měsíci naladilo 1 216 000 diváků. „Zaměřujeme se na lidi, kteří potřebují informace ke svému pracovnímu i soukromému životu a jsou schopni si sami udělat o věcech názor. A jak ukazují výsledky měření, takových diváků je stále více. Nabízíme jim opravdu to podstatné, co potřebují vědět, žádný infotaiment nebo balast. Soustřeďujeme se na seriózní zpravodajství a publicistiku a za nejdůležitější považujeme, z jakého úhlu události popisujeme,“ uvádí Martin Mrnka, generální ředitel Z1.

Od prvního únorového TV měření se potvrzuje trend růstu zájmu o Z1. Každý další měsíc přibývají Z1 diváci, kteří nachází v programu stanice alternativu k české televizní nabídce. Pozici mezi nejsledovanějšími pořady potvrdily večerní zprávy ve 22 hodin, pozitivní je i divácký ohlas na zprávy v 18:45. U nezpravodajských relací je to talk show Interview B.T. a dokumenty, které zaznamenaly nárůst diváků i ve víkendových odpoledních časech. „S nižšími náklady, proti původním odhadům, které se ale nepromítly v programu, děláme jednu z nejvíce efektivních zpravodajských televizí v regionu,“ doplňuje Martin Mrnka.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).