Podle květnových výsledků elektronického měření sledovanosti si komerční zpravodajsko-publicistickou stanici Z1 v rámci populace 15+ v tomto měsíci naladilo 1 216 000 diváků. „Zaměřujeme se na lidi, kteří potřebují informace ke svému pracovnímu i soukromému životu a jsou schopni si sami udělat o věcech názor. A jak ukazují výsledky měření, takových diváků je stále více. Nabízíme jim opravdu to podstatné, co potřebují vědět, žádný infotaiment nebo balast. Soustřeďujeme se na seriózní zpravodajství a publicistiku a za nejdůležitější považujeme, z jakého úhlu události popisujeme,“ uvádí Martin Mrnka, generální ředitel Z1.
Od prvního únorového TV měření se potvrzuje trend růstu zájmu o Z1. Každý další měsíc přibývají Z1 diváci, kteří nachází v programu stanice alternativu k české televizní nabídce. Pozici mezi nejsledovanějšími pořady potvrdily večerní zprávy ve 22 hodin, pozitivní je i divácký ohlas na zprávy v 18:45. U nezpravodajských relací je to talk show Interview B.T. a dokumenty, které zaznamenaly nárůst diváků i ve víkendových odpoledních časech. „S nižšími náklady, proti původním odhadům, které se ale nepromítly v programu, děláme jednu z nejvíce efektivních zpravodajských televizí v regionu,“ doplňuje Martin Mrnka.