Hlavní navigace

Pondělní pořady České televize preferovala třetina publika

[Tisková zpráva] Česká televize si získává více než celou třetinu publika, jak ukazují výsledky elektronického měření sledovanosti televize, které pro Asociaci televizních organizací provádí společnost MEDIARESEARCH. V pondělí 22. ledna se opět třetina dospělých diváků (33,17 %), kteří trávili svůj čas od 19.00 do 23.00 hod. ve společnosti televizorů, věnovala některému z programů České televize.

Sdílet

K tomuto výsledku přispívá zájem o podvečerní i prime time pořady, které Česká televize nabízí.

V podvečer 22. ledna 2007 si více než třetinu publika získaly pořady AZ kvíz, Testoviny i Kluci v akci. Na gastronomický výlet do asijských dálek se s pořadem Kluci v akci vydalo 978 000 diváků, z toho 919 000 dospělých a 59 000 děvčat a chlapců ve věku od 4 do 14 let. Pořad si tak získal nejvíce diváků od počátku svého vysílání v září 2005. Své kulinářské obzory si rozšířilo 10,7 % dospělých při podílu na publiku 33,82 %.

Z večerní nabídky zaujal zejména pořad Reportéři ČT, který zhlédlo 1 047 000 dos­pělých. Sledovanost 12,2 % diváků starších 15 let jej vynesla mezi nejsledovanější díly pořadu. 33procentní podíl dokazuje, že i Reportéři ČT si získávají třetinu dospělého publika.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).