„Radio Bonton hraje jako jediné rádio programově pop-rock, a proto i naše reklamní komunikace zdůrazňuje tuto unikátní vlastnost,“ podotýká Matouš Rek, ředitel marketingu a komunikace tohoto rádia. „Hlavním sloganem reklamní kampaně je stejně jako ve vysílání heslo "pop-rock nezastavíš“, které se objevuje ve všech exekucích, které jsou šité na míru jednotlivým médiím." Celkem bude do kampaně nasazena zhruba desítka různých motivů, využívajících pop-rock jako hlavní subjekt komunikace.
Reklamní kampaň rádia Bonton, jakožto převážně pražského rádia, se bude odehrávat výlučně v Praze. Velmi silně zde bude zastoupen outdoor a indoor – zejména billboardy a velkoformátové plachty. Novinkou je silné zapojení pražských autobusů a metra – budou použity rámečky ve vozech či podél eskalátorů, polep balustrád ve stanici metra a dokonce bude zapojeno i zcela nové médium – obrandované nadzemní portály vstupu do metra. Promo v klubech pak zajistí pohlednice Boomerang a ve fitness centrech se objeví plakáty B1. Neméně důležitou částí bude tisková kampaň v pražských mutacích velkých deníků (a to jak placených, tak zdarma distribuovaných) a dalších titulech. Na internetu kampaň poběží ve velkých formátech na serverech rodiny iDnes. Výhledově se počítá i s podlahovou grafikou a on-screen spoty v Palace Cinemas.