Hlavní navigace

Pop-rock rádia Bonton táhne – je mu věrných 44 000 posluchačů

[Tisková zpráva] Praha 08. 02. 2007 – Rádio Bonton svým pop-rockovým formátem oslovuje každý den na 44 000 osob, týdně pak téměř třikrát více (123 000). Podíl na celostátním rozhlasovém trhu dosahuje hodnoty 0,4 %. Tato zjištění plynou z nejnovějšího průzkumu Radio Projekt, který mapoval poslechovost rádií v ČR ve druhém pololetí loňského roku.

Sdílet

„Hlavní zbraní rádia Bonton je pop-rock, na který budeme sázet i nadále, protože se jedná o perspektivní hudební formát pro Prahu a střední Čechy,“ poznamenává Markéta Herfortová, ředitelka programu rádia Bonton.

„Pop-rockové rádio je na pražském trhu skutečným unikátem, na kterém můžeme skvěle obchodně stavět, a nabízet tak klientům kontakt se zajímavou cílovou skupinou,“ vysvětluje Michal Beran, obchodní ředitel mediazastoupení Regie Radio Music.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).