Hlavní navigace

POŘAD TOP 10 SI TELEVIZNÍ DIVÁKY JEDNOZNAČNĚ ZÍSKAL

[Tisková zpráva] Nový pořad Prima TV Top 10 úspěšně vkročil na televizní obrazovky. První díl Svazky s podtitulem 10 nejzajímavějších sňatků z rozumu i z lásky si zvolilo 28.2 % všech osob starších 15-ti let přítomných u televizních obrazovek, což představuje 901 tis. diváků této cílové skupiny.

Sdílet

V porovnání s předchozími lednovými úterky roku 2007 vzrostl průměrný podíl na trhu Prima TV cílové skupiny osob starších 15-til let v tomto čase o téměř 9 procentních bodů.

Ještě lepší výsledky zaznamenal tento nový pořad u cílové skupiny žen starších 15-ti let, jejichž průměrný podíl na trhu tvořil 33.9 %.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).