Hlavní navigace

Pořady kanálů skupiny Nova dál přitahují vysoké procento diváků

[Tisková zpráva] Kanály Nova a Nova Cinema dál budí velkou pozornost diváků a drží si v prime time ve své cílové skupině D 15-54 nadpoloviční podíl na sledovanosti na celém televizním trhu v České republice. Uplynulý 45. programový týden se stal v prime time šestým nejúspěšnějším od začátku roku 2009, v cílové skupině D 15-54 dosáhly oba kanály společně podílu na sledovanosti téměř 52 %!

Sdílet

Praha 9. listopadu 2009 – Televizní kanály Nova a Nova Cinema dosáhly společně ve 45. týdnu v cílové skupině D 15–54 v prime time podílu na sledovanosti 51,76 %. Výborných výsledků dosahují především pořady vlastní výroby, „stálice“ Ordinace v růžové zahradě 2, která dosáhla v cílové skupině D 15–54 podílu na publiku 53,61 %, což znamená druhý nejlepší výkon od začátku sezóny. Pozadu v úspěšnosti nezůstal ani populární každodenní seriál Ulice, kterému v cílové skupině D 15–54 věnovalo pozornost 52,79 % diváků u televizních obrazovek.

Již tradičním programovým favoritem je během letošního podzimu první mezinárodní pěvecká soutěž Česko Slovenská SuperStar. Další finálový večer, odvysílaný v neděli 8. listopadu 2009 v prime time, dosáhl v cílové skupině D 15–54 podílu na sledovanosti 57 %, přičemž největší podíl si získal u cílové skupiny Ž 15–24 (share 81 %).

Úspěšný byl v sobotu 7. listopadu 2009 v prime time celovečerní americký film Flynn Carsen: Kletba Jidášova kalichu, který dosáhl v cílové skupině D 15–54 podílu na publiku 51 %. Výborného výsledku dosáhl i oblíbený nedělní publicistický pořad Střepiny, který dosáhl v cílové skupině D 15–54 podílu na sledovanosti 52 %.

Pozadu nezůstává ani filmový kanál Nova Cinema. Nejúspěšnějším filmem týdne se stala ve středu 4. listopadu 2009 americká komedie Ace Ventura: Zvířecí detektiv, která v cílové skupině D 15–54 dosáhla podílu na publiku 7,31 %. Velkou diváckou pozornost již tradičně budí další díly německého akčního seriálu Kobra 11 – epizoda Smrtonosná zásilka dosáhla v neděli 8. listopadu 2009 v access prime time v cílové skupině D 15–54 podílu na sledovanosti 6,99 %, následující epizoda Náraz dosáhla v cílové skupině D 15–54 share 7,06 %.

Vysoké návštěvnosti se tradičně těší i internetové portály TV Nova. Nejvyšší pozornost vzbudily v pondělí 2. listopadu 2009, kdy nova.cz dosáhla návštěvnosti 217 721 RUest. Z portálu nova.cz se stále nejvíc daří sekci Česko Slovenská SuperStar, která v tento den přilákala 125 642 uživatelů (RUest).

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).