Pro realizaci DMS byla využita platforma Microsoft SharePoint Portal a archivní úložiště Livelink Enterprise Archive Server společnosti Open Text se skenovacím pracovištěm.
Řešení je první svého druhu na českém trhu a bylo vybráno z důvodů garance robustnosti systémů tvořících celosvětové standardy pro stávající i budoucí scénáře.
Řešení zabezpečuje zjednodušení, zrychlení a zvýšení efektivity práce s dokumenty, zejména dokumentů právních charakteru svázaného s hlavním předmětem podnikání. Stávající dokumenty papírového archivu jsou převáděny do elektronické podoby skenováním pomocí integrovaného skenovacího klienta, následně jsou přístupny prostřednictvím portálu. Nové dokumenty jsou již vytvářeny a sdíleny v elektronické podobě v rámci definovaných pracovních skupin. Sdílení dokumentů v týmu umožňuje pracovat více lidem na tvorbě jednoho dokumentu po celou dobu jeho aktivního životního cyklu až po archivaci. Pro jejich identifikaci se již neaplikuje čárový kód. Samotná archivace je řešena uložením na nepřepisovatelná optická média vysokokapacitní knihovny.
Zavedením Dokument Management Systému (DMS) na platformě SharePoint Portalu se práce s dokumenty výrazně zrychlila a zjednodušila a celý proces je transparentní.