Portály Velehory.cz a OutdoorForum.cz novými členy Outdoornetu

[Tisková zpráva] Nezávislá síť internetových médií Outdoornet dosáhla čtenosti 200 tisíc unikátních čtenářů a nabízí nejvyšší zásah reklamy v oboru

Sdílet

Portály Velehory.cz a OutdoorForum.cz se staly dalšími členy nezávislé sítě internetových médií Outdoornet. „Titul Velehory.cz je určen příznivcům cestování do vzdálených velehor a navazuje na úspěšný cestovatelský projekt HedvabnaStezka.cz, OutdoorForum.cz je typický komunitní server, kde si lidé vyměňují informace a zkušenosti z cest, vzájemně si doporučují, kupují a prodávají vybavení pro sport a outdoorvé aktivity,“ charakterizoval nové tituly obchodní ředitel sítě Outdoornet Ondřej Turek. „Auditovaná návštěvnost sítě Outdoornet se v létě těsně přiblížila hranici 200 tisíc unikátních čtenářů za měsíc a akvizice nových titulů posílí čtenost celé sítě o dalších padesát tisíc čtenářů.“

Internetová síť Outdoornet je mezi podobně zaměřenými médii jediná, která veřejně poskytuje data o návštěvnosti od nezávislého auditora TNS Media iAudit. Podle nového ceníku platného od 1. října také zvýšila týdenní garance zobrazení reklamních ploch na 250 tisíc impresí týdně, čímž předčila i cestovatelské sekce zavedených mediálních domů Idnes, Seznam a Centrum Holdings. Outdoornet tvoří již jedenáct titulů zaměřených na sportování a rekreaci v přírodě – Horydoly.cz, OutdoorForum.cz, Velehory.cz, CykloServer.cz, Mountainbike.cz, MTBS.cz, Raft.cz, Lezec.cz, HedvabnaStezka.cz, Lyzuj.cz a Tatry.cz.

O Turek Media:
Síť Outdoornet obchodně zastupuje společnost Turek Media vlastněná bratry Jakubem a Ondřejem Turkem. Jejich vydavatelství zároveň vydává a redakčně zajišťuje měsíčník Outdoor magazín Horydoly a internetový portál Horydoly.cz. Jakub Turek (41) byl dlouholetým redaktorem spotřebitelské přílohy MF Dnes Test a píše o outdoorových sportech do všeobecných celostátních médií Hospodářské noviny, MF Dnes a iDNES. Ondřej Turek (36) byl před založením společné firmy obchodním ředitelem portálu Mobil.cz a později vedl prodej internetové reklamy iDNES.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).