Podle dnes zveřejněných výsledků poslechovosti rozhlasových stanic (Radio Projekt) společnost MEDIA MARKETING SERVICES (MMS) přesvědčivě potvrdila pozici nejsilnějšího českého rozhlasového mediazastupitelství. Podíl na poslechovosti rádií zastupovaných MMS činil v období od 1. 7. do 31. 12. 2007 43,8 procenta (o 1,4 procenta více, než tomu bylo podle dat zveřejněných loni v listopadu). Znamená to, že prostřednictvím produktu MMS Total, který společnost nabízí reklamním zadavatelům, zasáhne komunikační kampaň realizovaná na soukromých regionálních rádiích v jejím portfoliu 4,838 milionu posluchačů týdně (populace ČR ve věku 12–79 let). Denní poslechovost všech rádií MMS činila 2,904 milionů lidí.
„Poslechovost rádií v síti MMS a tedy i share našeho mediazastupitelství roste stabilně už od roku 2006,“ říká k výsledkům Pavel Lupjan, ředitel národního prodeje MMS a dodává: „Od letošního ledna se navíc portfolio našich stanic rozrostlo o rádia mediální skupiny MAFRA – Radio Classic FM a Expresradio – a rádia sítě Hey!. Existuje tedy reálný předpoklad, že posilování naší pozice na trhu bude dále pokračovat. To je samozřejmě dobrá zpráva nejen pro nás, ale především pro naše partnery z řad zadavatelů, kterým spolupráce s námi zajišťuje zásah stále rostoucí skupiny posluchačů.“
Poslechovost i share rádií sítě MMS se zvýšily již počtvrté za sebou. Podle aktuálních údajů Radio Projektu tak nyní odstup MMS od společnostií Radio Regie Music překonal desetiprocentní hranici a činí 10,9 %. Je to historicky nejvyšší náskok MMS před konkurenčním mediazastupitelstvím.
Zveřejněné údaje o poslechovosti jsou dalším výstupem měnového výzkumného projektu Radio Projekt agentur STEM/MARK a Median, který mapuje poslechovost českých rádií. Výsledky jsou zveřejňovány čtvrtletně za klouzavé pololetí. Aktuálně publikovaná data o poslechovosti se týkají období od 1. 7. do 31. 12. 2007.