POSLEDNÍ SOUBOJ - POSLEDNÍ PŘEDVOLEBNÍ DEBATU NA PRIMA TV SLEDOVALO TÉMĚŘ 820 TISÍC DIVÁKŮ

[Tisková zpráva] V Praze 2. června 2006: I včerejší slovní klání představitelů politických stran, které se ucházejí o pozice v poslanecké sněmovně, získalo v předvečer voleb pozornost diváků. Názory a argumenty předsedů Martina Bursíka (Strana zelených), Vojtěcha Filipa (KSČM) a Miroslava Kalouska (KDU-ČSL) si nenechala ujít přibližně čtvrtina (24,37%) ze všech dospělých diváků přítomných u televizních obrazovek. To znamená 817 tisíc diváků starších 15 let. Nejsledovanější byla prostřední část debaty, kdy pořad sledovalo v průměru přes milion dospělých diváků.

Sdílet

Struktura diváckého publika byla velmi podobná jako u středečního Posledního souboje zástupců dvou nejsilnějších politických stran, který byl historicky nejsledovanějším diskusním politickým pořadem na Prima TV. Představy politiků o naší budoucnosti sledovali diváci všech kategorií, nicméně opět zvýšený zájem projevili vysokoškolsky vzdělaní diváci (share 31,52 %) a diváci se sociální klasifikací A (share 34,67 %) a B.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).