Tyto výsledky přinesl nejnovější Radio Projekt, který shrnuje poslechovost rádií v ČR za první pololetí 2007. „Aktuální výsledky jen potvrzují jedinečnost našeho hudebního formátu, díky kterému se rádio Bonton během krátké doby úspěšně etablovalo na českém rádiovém trhu. Zkrátka: Pop-rock nezastavíš!,“ říká programová ředitelka rádia Bonton Markéta Herfortová.
„Rádio Bonton se obchodně prosazuje. Oblibu si získalo zejména díky svému hudebnímu formátu,“ potvrzuje Michal Beran, obchodní ředitel společnosti Regie Radio Music, která Bonton zastupuje v prodeji rozhlasové reklamy.
Překvapení přinesl červnový průzkum NetMonitor. Stránky www.radiobonton.cz patří mezi pětici adres v Česku, kterou nejčastěji navštíví ženy (71%). A to i přesto, že rádio Bonton poslouchá spíše více mužů než žen.
„Naše webové stránky jsou plné zajímavých lokálních, hudebních a kulturních informací, které jsou denně aktualizovány. Jak vidno české ženy jsou rády v obraze a zároveň jejich očím lahodí pohled na portréty našich sličných moderátorů,“ komentuje to trochu s nadsázkou Markéta Herfortová.
Stránky Bontonu patří zároveň mezi pětici adres, kterou nejčastěji zadávají lidé mezi 15 a 35 lety (78%). Převaha této věkové skupiny je patrná také u posluchačů stanice – více než 60%.