Hlavní navigace

PR agenturou Českého Telecomu bude Ogilvy PR

[Tisková zpráva]

Sdílet

Praha – 23. prosince 2004 – PR agenturou ČESKÉHO TELECOMU, a.s., se stala společnost Ogilvy Public Relations, s.r.o. Spolupráci s ČESKÝM TELECOMEM zahájí od ledna 2005.

„Hlavním cílem změny agentury bylo oživit a konsolidovat komunikační aktivity naší společnosti. Výběrová řízení na komunikační agentury pořádá ČESKÝ TELECOM pravidelně přibližně každé dva roky,“ uvedla Pavla Činátlová, výkonná ředitelka vnitřní a vnější komunikace ČESKÉHO TELECOMU.

Vladan Crha, tiskový mluvčí:
ČESKÝ TELECOM, a. s., je vedoucí telekomunikační společností v České republice. Prostřednictvím své dceřiné společnosti Eurotel Praha, spol. s r. o., se významně podílí také na trhu mobilních služeb. Podrobné informace o firmě a nabídce jejich služeb jsou k dispozici na www.telecom.cz, která byla oceněna jako BestWeb 2003 v anketě WebTop100.

Mimořádnou pozornost věnuje ČESKÝ TELECOM využití růstového potenciálu datových a internetových služeb. Podle výzkumu agentury GfK považují IT manažeři ČESKÝ TELECOM za nejlepšího poskytovatele datových služeb v ČR. Společnost se hodlá stát rovněž předním poskytovatelem komplexních služeb v oblasti e-commerce.

ČESKÝ TELECOM se pravidelně umísťuje na předních místech v soutěži o cenu za informačně nejotevřenější firmu domácího kapitálového trhu Signum Temporis. Na základě hlasování odborné veřejnosti, zástupců tisku a devítičlenné komise obsadil ČESKÝ TELECOM v roce 2003 opět první místo, stejně jako v roce 2001.

ČESKÝ TELECOM, a. s., patří podle své tržní kapitalizace a objemu obchodů k nejvýznamnějším firmám na českém kapitálovém trhu. Akcie společnosti jsou ve formě GDR obchodovány i na London Stock Exchange. Rating ČESKÉHO TELECOMU, a. s., patří trvale k nejvyšším, které mohou české společnosti získat od významných mezinárodních ratingových agentur.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).