Praha 20. března 2007 – Společnost D-Link oznámila premiéru D-LinkTV, informačního internetového video portálu. Má sloužit pro vzdělávání i pobavení spotřebitelů, firemních zákazníků a prodejců a informovat o novinkách v síťových a spojovacích řešeních.
D-LinkTV, dostupná z webové stránky společnosti www.dlink.com nebo přímo na adrese http://www.dlinktv.com/, bude vysílat streamované video segmenty, představující produkty společnosti a jejich použití v digitálních domácnostech, malých a středních podnicích (SMB) i velkých společnostech.
Nový obsah bude přidáván každý týden a rozšiřován o řadu témat z oblasti sítí a síťových produktů. Streamované pořady mají délku od 3 do 10 minut. „Video streaming se stal běžnou součástí Internetu a my jsme zjistili, že poskytuje ideální prostředek pro komunikaci s našimi zákazníky a prodejci,“ řekl Daniel Kelley, ředitel marketingu D-Link Systems, Inc. „D-LinkTV je určena k tomu, aby zprostředkovala uživatelům aktuální a zajímavý pohled na naše produkty a nejnovější pokrok v síťových, paměťových, VoIP a dalších technologiích, přinášející prospěch uživatelům v digitálních domácnostech i ve firmách.“
Pořady jsou rozděleny do čtyř kategorií – Domov a domácí kancelář, Podniková řešení, Řešení pro prodejce a partnery a Ostatní/Různé. Kategorie Domov a domácí kancelář obsahuje témata zajímající běžné spotřebitele, například domácí síť, přenos médií v domácnosti, sdílení tiskárny, internetové kamery, zabezpečení Internetu a hraní her.
Pořady pro podniky se zabývají přepínači, úložišti dat, telefonováním přes síť (VoIP), Wi-Fi telefony a dalšími řešeními z oblasti síťového připojení. Prodejci si mohou vyhledat informace o programu podpory a odměňování prodejců. Poslední kategorie obsahuje například novinky a souhrnné informace z výstavy spotřební elektroniky CES 2007.