Na portálu se zveřejňují oficiální informace firem a institucí v původní podobě a znění. K dispozici jsou sekce pro umístění tiskových zpráv, PR článků, prezentačního videa, fotogalerie a také sekce odkazů na vlastní firemní média – například internetovou firemní televizi nebo grafické prezentace produktů a projektů. Ke každé tiskové zprávě i pozvánce lze přiložit dokumenty nebo fotografie.
„ Na českém internetu už podobné projekty existují, ale omezují se jenom na texty tiskových zpráv. Nám se ale zdálo, že tomu stále něco chybí. Chtěli jsme proto nabídnout širší škálu možností vlastní on-line PR prezentace, věříme, že je to cesta správným směrem, kterou zadavatelé i návštěvníci ocení,“ říká Petr Richter, manažer portálu z agentury Alhera, která portál provozuje.
Za 5 měsíců provozu je na portálu registrováno více než 100 firem, institucí a organizací a zatím bylo vloženo 450 různých zpráv. „ Jsme rádi, že u nás publikují zprávy i velcí oboroví hráči a pomalu získáváme důvěru i profesionálů z PR agentur. Od začátku se snažíme budovat kvalitní portfolio zadavatelů a držet profesionální standardy public relations,“ dodává Petr Richter.
Na portálu se může registrovat jakákoliv firma, před schválením se ale ověřují z otevřených zdrojů uváděné údaje, které nesmějí být zavádějící. „ Problém je například s různými prodejci, kteří si pletou vlastní PR prezentaci na specializovaném portálu s e-shopem a často se vydávají za velké značky, které zastupují. Takových registrací bylo několik desítek – všechny jsme je odmítnuli nebo následně zrušili,“ dodává Petr Richter.
V průběhu května bude na portálu rozšířena služba pro publikaci tiskových textových zpráv v anglickém a německém jazyce, kterou by měly využívat především nadnárodní firmy a společnosti se sídlem v zahraničí. V dubnu už také provozovatel vyšel vstříc především některým velkým zaregistrovaným společnostem a nabídl možnost zasílat zprávy přímo administrátorovi, který zprávu následně na portál uloží.
Všechny informace na portálu jsou pro návštěvníky volně přístupné bez jakékoliv registrace. Registrovat se ale musejí zadavatelé zpráv. Registrace, vytvoření firemní hlavičky s logem a kontakty, možnost publikovat textové tiskové zprávy včetně příloh a sekce oznamování akcí je pro zadavatele zdarma. Přístup do ostatních sekcí je za poplatek. V současné době mají nově zaregistrované subjekty možnost vyzkoušet si všechny sekce zdarma.