Hlavní navigace

Prima COOLu svědčí Faktor strachu

[Tisková zpráva] Podzimní novinka programové nabídky na TV kanále Prima COOL potvrdila originálnost nově nasazených formátů. Zejména americká reality show Faktor strachu (Fear Factor) pravidelně trhá rekordy ve sledovanosti. Převzala tak štafetu po předchozím tahounovi stanice, kterým byl animovaný sitcom Futurama.

Sdílet

Kromě Faktoru strachu, vysílaném odpoledne po 15. hod. a večer po 19. hod., si přízeň diváků získávají i jiné pravidelné pořady: sitcom Jmenuju se Earl, animovaní Griffinovi, ale i tajemní a napínaví Lovci duchů. Oblíbenost upíří tematiky potvrzuje náklonnost diváků ke sledování znovu uvedeného seriálu Angel. Tradičně vysokou sledovanost mají zápasy Premier League a řada filmů.

Mimořádně adrenalinová show Faktor strachu se v USA vysílá už šestou sezonu, ale úspěšná je i v dalších zemích světa. V každé epizodě šest odvážlivců (v nejnovějších řadách jsou to čtyři smíšené páry) plní 3 až 4 extrémní úkoly, které vyžadují nejen odvahu, ale i svižnost při jejich plnění. Zatímco neúspěšní soutěžící jsou z dalších bojů vyřazeni, na vítěze čeká odměna ve výši 50 000 dolarů. Úkoly jsou nejrůznějšího charakteru. Soutěžící provádějí kaskadérské kousky jak ve výškách (chůze na okenní římse vysokých budov, skok do vody z letící helikoptéry), tak v hloubce pod vodou (odpoutat se od těžkého závaží či vyprostit se z potopeného auta atp.). Účastníci soutěže prolamují tabu i v otázkách zdolávání dalších fobií, např. musejí prolézt úzkým potrubím nebo se snaží pokořit strach z různorodých živočichů. V tomto pořadu není proto výjimečné, že účastníci svolí k tomu, aby po nich lezla ta nejodpornější stvoření zvířecí říše, nebo si užívají koupel v akváriu s nebezpečnými vodními dravci. K nejodpornějším zadáním pro soutěžící pak patří taková, kdy je nutno sníst části zvířat bez kuchyňské úpravy nebo vypít koktejl z rozmixovaných hlodavců a hmyzu…

Divácká základna kanálu Prima COOL posiluje a sledovanost této nové televizní stanice roste. V minulém týdnu byl průměrný podíl na trhu ve vysílacím čase 6.00 – 6.00 u cílové skupiny Dospělí 15+ 1,28 %. Ve vysílacím čase 12.00 – 24.00 byl u té samé cílové skupiny průměrný podíl na trhu ještě vyšší – dosáhl hodnoty 1,37 %. Další údaje pak potvrzují skutečnost, že primární zacílení stanice Prima COOL na cílovou skupinu 15 – 40 bylo správné. Ve vysílacím čase 6.00 – 6.00 byl v této cílové skupině podíl na trhu 1,77 % a ve vysílacím čase 12.00 – 24.00 došlo opět k nárůstu, a to dokonce na 1, 93 % průměrného podílu na trhu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).