Hlavní navigace

PŘÍZEŇ DIVÁKŮ VYSTŘELILA SOBOTNÍ ZÁJEM O PROGRAM NOVÉ TELEVIZE PRIMA COOL

[Tisková zpráva] TV stanice Prima COOL dosáhla během svého vysílání v sobotu 11. 7. v cílové skupině 15–40 let nadprůměrného denního podílu na trhu – 3,54 %. Je to o 1,72 % více než průměr předchozích 4 týdnů. Další výsledky výzkumu sledovanosti ukazují, že v cílové skupině 15–54 let zaujal program Prima COOL 2,67 % z diváků, kteří ten den sledovali televizi. To je u této televize o 1,13 % více než průměr v předchozích 4 týdnech.

Sdílet

Diváky přilákaly k obrazovkám zejména dva večerní filmy: pokračování ságy snímků o mimozemském tvoru – Vetřelci a především noční horor Sněhurka – Příběh hrůzy. Sledovalo jej téměř 8 % diváků z cílové skupiny 15–40 let, kteří se v tu dobu dívali na televizi. Obrazovky s logem Prima COOL zářily v neobyčejně větším počtu i v čase kolem sobotního poledne, kdy byly vysílány seriály Angel, Brainiac – Šílená věda a Bostonská střední.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).