Prodej automobilů přes internet roste
Praha, 20. ledna 2005 – Internetový prodejní portál Auto.atlas.cz zaznamenal v loňském roce významný nárůst prodeje nových aut přes internet. Prostřednictvím tohoto portálu bylo v roce 2004 objednáno 2270 nových aut.
Internetový portál Auto.atlas.cz, který se zaměřuje na prodej nových aut přes internet, zaznamenal v loňském roce významný nárůst počtu objednaných automobilů přes internet. Zatímco v roce 2003 se touto cestou objednalo 295 aut, v roce 2004 už to bylo 2.270 vozů, tedy téměř 8× více. Tím se portál Auto.atlas.cz zařadil na první pozici v prodeji nových aut a na přední místa v prodeji ojetých aut přes internet. První čísla z měsíce ledna ukazují, že tento růst bude pokračovat i v roce 2005.
V databázi Auto.atlas.cz je v současné době 4.500 nových automobilů a více než 25.000 ojetých vozů. Kromě rozšířených značek, jako jsou např. Škoda, Volkswagen, Ford nebo Opel lze v databázi prodávaných automobilů najít i sportovní nebo luxusní značky jako jsou Ferrari, Lamborghini, Jaguar nebo Bentley. V loňském roce návštěvníci shlédli přes 350.000 inzerátů.
Auto.atlas.cz nabízí zájemcům díky spolupráci s autosalony po celé České republice vozy za nejvýhodnějších ceny. Nové auto si návštěvníci mohou vybrat díky přehlednému a uživatelsky jednoduchému rozhraní, které usnadní hledání automobilu podle nejrůznějších kritérií.
Kontakty:
ATLAS.CZ, a.s.
Martin Klofanda
Marketing Manager
eMail klofanda@atlas-as.cz
Mobil +420 777 143 033
Neopublic s.r.o.
Filip Debef
eMail filipd@neopublic.cz
Mobil +420 603 484 227
O ATLAS.CZ, a.s.
ATLAS.CZ je jeden z předních českých internetových portálů, jehož cílem je poskytovat uživatelům přehledným způsobem informace z nejrůznějších oblastí lidské činnosti. Na stránkách portálu lze nalézt informace a služby z oblasti zábavy, nakupování, cestování nebo komunikace. K nejúspěšnějším patří například atlas firem, internetový autosalon, digitální mapy nebo živé audio a video přenosy na live.atlas.cz. ATLAS.CZ chce i v budoucnu rozšiřovat spektrum svých služeb a prostřednictvím moderních technologií nabízet všem svým návštěvníkům místo na internetu, kde se cítí jako doma.