Hlavní navigace

Prodeje pneumatik na internetu vylétly o více než 100 procent

[Tisková zpráva] S příchodem prvních skutečně jarních dnů zaznamenal přední český internetový nákupní portál KASA.cz rapidní nárůst zájmu motoristů o letní pneumatiky. Je patrné, že řidiči již chtějí přezout na letní obutí a obracejí se na internetové prodejce, kteří v porovnání s klasickými obchody nabízejí širší sortiment, nižší ceny a lepší služby.

Sdílet

Zájem o nové pneumatiky začal pomalu růst v týdnu od 23.3. do 29.4., v týdnu minulém (30.3.-5.4.) pak poptávka vzrostla o celých 96 procent. Ve srovnání se stejným obdobím loňského roku internetový obchod KASA.cz za minulý týden zvýšil svůj obrat z prodeje pneumatik o 144 procent. „Potvrzuje se tak trend, že motoristé stále vnímají internet jako správné místo nejen pro nákup elektroniky a moto-doplňků, ale také pro ryze praktické věci, jako jsou právě pneumatiky. Uvědomují si totiž, že internetové portály, jako například KASA.cz, jim nabízejí širokou paletu značek a rozměrů bez toho, aby museli objíždět pneuservisy a zjišťovat, jaké zboží mají kde skladem a za jaké ceny,“ popisuje Jitka Součková, marketingová manažerka společnosti KASA.cz.

Internetový nákupní portál KASA.cz má v nabídce 60 typů pneumatik pro osobní automobily, nákladní vozy a motocykly od více než 50 světových výrobců. Svým zákazníkům navíc přináší přidanou hodnotu ve formě akčních slev či dopravy zdarma ve vybraných týdnech.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).