Zájem o nové pneumatiky začal pomalu růst v týdnu od 23.3. do 29.4., v týdnu minulém (30.3.-5.4.) pak poptávka vzrostla o celých 96 procent. Ve srovnání se stejným obdobím loňského roku internetový obchod KASA.cz za minulý týden zvýšil svůj obrat z prodeje pneumatik o 144 procent. „Potvrzuje se tak trend, že motoristé stále vnímají internet jako správné místo nejen pro nákup elektroniky a moto-doplňků, ale také pro ryze praktické věci, jako jsou právě pneumatiky. Uvědomují si totiž, že internetové portály, jako například KASA.cz, jim nabízejí širokou paletu značek a rozměrů bez toho, aby museli objíždět pneuservisy a zjišťovat, jaké zboží mají kde skladem a za jaké ceny,“ popisuje Jitka Součková, marketingová manažerka společnosti KASA.cz.
Internetový nákupní portál KASA.cz má v nabídce 60 typů pneumatik pro osobní automobily, nákladní vozy a motocykly od více než 50 světových výrobců. Svým zákazníkům navíc přináší přidanou hodnotu ve formě akčních slev či dopravy zdarma ve vybraných týdnech.