Hlavní navigace

Program Frekvence 1 vychází vstříc posluchačům i inzerentům

[Tisková zpráva] Praha 7. února 2008 – Frekvence 1 je rádiem s druhým největším podílem na trhu. Poslechovost rádia je stabilní.

Sdílet

Tržní podíl Frekvence 1 je 10 %, stanici si naladí 804 tisíc posluchačů denně a 1 649 tisíc posluchačů týdně. Průměrná doba poslechu Frekvence 1 činí 219 minut denně. Jméno Frekvence 1 si spontánně vybaví 47 % lidí ve věku 12 až 79 let, což jí řadí k nejznámější stanicím českého éteru.

Frekvence 1 lidé nejčastěji poslouchají během pracovního týdne, ale její obliba roste i během víkendu: v sobotu přitáhla o 79 tisíc posluchačů více oproti minulému měření. Tyto odhady výsledků přinesl nejnovější Radio Projekt, který shrnuje poslechovost rozhlasových stanic v ČR za poslední pololetí – tedy od 1. 7. 2007 až 17. 12. 2007.

„Naše ambice jsou samozřejmě větší. Už teď dokončujeme nové projekty, které brzy obohatí program. Základ Frekvence 1 ale zůstává – mezi moderátory jsou nejlepší jména, která na trhu jsou: Jan Kraus, Jitka Asterová, Diana Kobzanová, Laďka Něrgešová a L. Xaver Veselý,“ říká Miroslav Škoda, programový ředitel Frekvence 1. K budoucím plánům pak dodává: „Od března budeme mít také zajímavou posilu. A zároveň pracujeme na netradičních obchodních modelech, které umožňují využívat jak program, tak naše hvězdy.“

„Frekvence 1 je prestižní a známá značka. Z nových výsledků také vyplývá, že mezi posluchači převažují lidé v produktivním věku. V inzertně zajímavé cílové skupině 35+ posílila Frekvence 1 svou pozici. Výhodou je také optimálně vyvážený poměr mužů i žen, který zhruba odpovídá rozložení v populaci,“ říká Michal Beran, obchodní ředitel společnosti Regie Radio Music, která Frekvenci 1 zastupuje při prodeji reklamního času.

Podle výsledků NetMonitoru za prosinec 2008 patří web www.frekvence1.cz do první desítky nejvíce navštěvovaných internetových stránek v kategorii „Média, TV, rádia“.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).