„Rozhodli jsme se jít tvrdě proti aktuální době. Každý náš uživatel si bude moci zařídit financování bydlení díky našim výhodným sazbám a službám spojené“. Produkt se jmenuje „Projektové domy hypotéka“ a má být rychlý, flexibilní, výhodný. O vyřízení a servis se bude starat externí společnost, jejíž jméno se zatím tají. Pavel Štulíř také dodal, že speciální marketingovou kampaň nechystají, informace o výhodném financování bude totiž uveřejněna u každého domu v online databázi. Podpora má přijít tedy pouze prostřednictvím PR, o které se portálu stará externí agentura.
Před pár měsíci vstoupil portál projektovedomy.cz na český trh a usadil se. „Naše služba získala za krátkou dobu dominantu na trhu. Online i pracovní databáze obsahují největší počet domů na klíč a stále se plní. Portál zaznamenává 30% nárůst návštěvnosti měsíčně. Jde nám hlavně o kvalitní servis pro uživatele. Spuštění hypotéky je druhou fází celého konceptu portálu“, vysvětluje Pavel Štulíř. Vstup na trh v době krize byl podle mnohých odborníků internetu velmi riskantním krokem. Později se však ukázal jako dobře zvolený. Proto i nyní si mnozí myslí, že nastavení vlastní hypotéky přispěje k celému servisu, který projektovedomy.cz uživatelům poskytují. Portál ovlivní nejen nynější dobu stagnace finančních produktů, ale nabídne i to, co ostatní v celém měřítku neposkytují.
Portál projektovedomy.cz patří od února 2009 do holdingu La´perf, ovládající Pavlem Štulířem. Holding La´perf má za cíl přinést do konce roku 2010 celkově 16 služeb, které český internet ještě nenabízí.