Proximity spouští stránky Digital Lab

[Tisková zpráva] 8. března 2010 – Agenturní síť Proximity Worldwide spolu s BBDO dále rozvíjí iniciativu Digital Lab, která je například základem pro vznik konference Digital Natives, která se konala v režii Proximity Prague i v Česku. Nově byla na adrese http://digitallabblog.com/ spuštěna stránka, na níž návštěvníci naleznou blog s úvahami a novinkami z digitálního marketingu, videorozhovory, studie ke stažení nebo možnost objednat si pravidelný newsletter.

Sdílet

„Návštěvníkům nabídneme denně nové příspěvky od našich plánovačů a digitálních specialistů z celého světa. Každý týden pak chceme přinést nový rozhovor na téma digitálního marketingu, ob týden distribuujeme náš newsletter a každý měsíc vzniká nová studie,“ shrnuje objem aktivit Simon Bond z managementu sítě Proximity Worldwide, který za iniciativou stojí a osobně se v New Yorku a jinde po světě stará o její rozvoj. „V rámci Digital Labu jsme se spojili také s renomovanou ekonomickou fakultou The Wharton School of the University of Pennsylvania a společností Google,“ dodává s tím, že Digital Lab bude součástí nového digitálního „think tanku“.

Digital Lab je iniciativou sítí Proximity a BBDO Worldwide, která si klade za cíl edukaci a rozvoj v oblasti digitálního marketingu. Vedle zmíněné Wharton School a společnosti Google se do dlouhodobého projektu zapojila celá řada dalších společností včetně Omnicom Media Group, Electronic Arts, Smart Fusion nebo Mobile Behavior.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).