Hlavní navigace

PRVNÍ BLOGERSKÁ KAMPAŇ V ČR ODSTARTOVALA

[Tisková zpráva] (Praha 25.10.2006) Nezávislá e-marketingová společnost Ataxo odstartovala unikátní projekt kampaně blogerů. Do kampaně je zapojeno více než 20 předních českých blogů s tématikou IT, které denně navštíví řádově tisice lidí.

Sdílet

„Jedná se o zcela výjimečný marketingový model. Blogeři jsou vnímáni jako nezávislá skupina lidí a většina společností se bojí negativních ohlasů. My však právě tuto nezávislost vnímáme jako přednost a výhodu,“tvrdí ředitel společnosti Ataxo Pavel Doležal. Podle něho se jedná se o první komerční využití tohoto typu marketingu nejen v Česku, ale i v regionu střední Evropy.

Principem kampaně je možnost blogerů vybrat si k testování a následné recenzi některý z produktů společnosti IT levne.cz . Podle Michala Bláhy, který je autorem významného blogu vyvojar.cz, je to příležitost jak se dostat více do povědomí běžných uživatelů internetu a zároveň vyzkoušet a otestovat novinky na počítačovém trhu. „Síť blogerů tím získává vážnost srovnatelnou s tištěnými tituly. Navíc nejsme vázáni žádnou smlouvou, nikdo nás k ničemu netlačí. Nejsme honorováni a tak zůstává zachován princip nezávislosti,“ dodává Bláha. Recenze a hodnocení jednotlivých produktů by měly být, tak jako dosud, vodítkem pro čtenáře a návštěvníky blogů. Zachován zůstává i princip reakcí a odpovědí k jednotlivým tématům.

Projekt kampaně blogerů není úplnou novinkou. Letos na jaře jej například celosvětově úspěšně použila automobilová společnost Toyota. Podle ředitele společnosti Ataxo Pavla Doležala se budou podobné netradiční marketingové metody objevovat stále častěji. „Velké společnosti se snaží reagovat na změny chování zákazníků. Internet jako dynamické a interaktivní prostředí je právě pro podobně zaměřené kampaně ideálním médiem,“ tvrdí Doležal. Na jakékoli hodnocení je však podle jeho slov příliš brzy, neboť kampaň je na samém počátku. „Pečlivě zaznamenáváme veškeré reakce a první dílčí výsledky mohou být známy do čtrnácti dnů,“ dodává ředitel společnosti Ataxo Pavel Doležal.

Společnost Ataxo s.r.o. se již několik let úspěšně profiluje na středoevropském trhu služeb v oblasti řízení a vytváření vztahů se zákazníky pomocí internetu. Za tuto dobu vybudovala velice stabilní základnu, převyšující dva tisíce klientů, kterým pomáhá přivádět návštěvníky, profilovat nové uživatele a konvertovat je na zákazníky. Mnoha firmám rovněž poskytuje v oblasti internetu kompletní servis služeb – od tvorby a správy WWW stránek až po vedení PPC kampaní, SEO a marketingovou optimalizaci webu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).