Hlavní navigace

První červnové pondělí se televizím skupiny Prima Group opravdu povedlo!

[Tisková zpráva] Celodenní podíl na trhu Televize Prima přesáhl v pondělí 6. 6. 2011 v cílové skupině Dospělí 15+ hranici dvacet procent (20,51 %) a v prime time (18.00-23.00) dokonce 23,56 %.

Sdílet

Seriál Cesty domů v pondělí opět přilákal v cílové skupině Dospělí 15+ více než 1 milion diváků (1 020 000) při podílu na trhu 27,12 %. Úspěch slavil také včerejší díl Šéfa na grilu, který dosáhl zatím svého nejvyššího podílu na trhu od uvedení tohoto pořadu – 24,92 % v cílové skupině Dospělí 15+. Ještě úspěšnější byl u mladších diváků v cílové skupině Dospělí 15–54 – 27,64 %. Úspěchy pondělního večera na Televizi Prima završila znovuobnovená Partička. Nejenže dosáhla nejlepších výsledků od svého uvedení, ale v době svého vysílání se včera stala i nejsledovanějším pořadem na televizních obrazovkách ve všech dále zmíněných cílových skupinách. V cílové skupině Dospělí 15+ dosáhla podílu na trhu 19,67 %. Ještě více bodovala u mladších diváků ve skupině Dospělí 15–54 se sharem 25,54 % a v cílové skupině Dospělí 15–40 dokonce 28,23 %!

Mimořádně se včera dařilo i sesterské stanici Prima Love. Mezi ženami ve věku 15–44 dosáhla denního podílu na trhu 2 %, což je druhý nejlepší výsledek od začátku vysílání v této cílové skupině.

Úspěch může slavit také stanice Prima COOL. Ve své hlavní cílové skupině Dospělí 15–40 dosáhla nadprůměrného podílu na trhu 7,41 %.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).