Virtuální výstaviště díky využití 3D technologie a dalších nejmodernějších metod IT v maximální možné míře simuluje přítomnost návštěvníka na skutečné výstavě.
Po vstupu na výstaviště virtuální hosteska na informačním stánku návštěvníky hlasem přivítá a seznámí je s projektem. Pro návštěvníky, kteří nemají u svých PC k dispozici reproduktory se vše, co říká hosteska, zobrazí v okně ve formě textu. Hosteska směřuje návštěvníka k ukázkovému stánku, kde si může prohlédnout multimediální technologie využitelné pro budování expozicí na virtuálním 3D výstavišti.
Exponáty je možné umístit na virtuální stánek svůj buď ve Flash animaci, jako 3D objekt nebo jako videoklip. Většina potenciálních zákazníků 3D výstaviště v současné době zpravidla ještě nemá informační materiály o své produkci zpracovány ve výše uvedených formátech. Je ovšem možné využít soubory, které jsou běžně využívány na firemních webových stránkách (např. fotogalerie výrobků) a postupně stánek budovat s využitím nejmodernějších metod IT.
Majitelé stánků jistě ocení také unikátní informační zázemí 3D výstaviště.
Po překročení virtuálního prahu stánku každý návštěvník automaticky obdrží „tašku“ s odkazem na webové stránky vystavovatele. Do této složky se mu postupně ukládají reklamní prospekty exponátů, které si prohlédl. Vystavovatel tak získává on-line statistiku nejen návštěvnosti expozice, ale také prohlížených exponátů. Pokud návštěvník při příchodu či odchodu z výstaviště souhlasil s odesláním získaných reklamních materiálů na svůj e-mail, také kontakt na tohoto návštěvníka.
3D výstaviště samozřejmě funguje nepřetržitě 24 hodin denně po celý rok.
Ještě letos se naše společnost s 3D výstavištěm zúčastní 5 českých národních výstav v Malajsii (Kuala Lumpur), v Číně (Chengdu), v Ruské federaci (Kazaň a Omsk), Brazílii (Rio de Jandero) a Mezinárodního všeobecného veletrhu v Lybii (Tripolis).
Chceme tak zprostředkovat účast na výstavách i těm firmám, které se jich z nejrůznějších důvodů nemohou fyzicky zúčastnit.
Zvláštní službou, kterou majitelům virtuálních stánků nabídneme, je vytvoření komunikačního kanálů mezi výstavištěm v zahraničí a ČR. To umožní přímý kontakt mezi návštěvníkem výstavy a například obchodním oddělením firmy.
Vzhledem k tomu, že projekt virtuálního 3D výstaviště je zcela nový, bude zpočátku otevřena pouze sekce „Společná výstava“. Postupně, jak budou přibývat vystavovatelé, budou otevírány oborové výstavy. Po otevření všech výstav bude Společná výstava z 3d výstaviště odstraněna, protože už nebude mít opodstatnění. V současné době je již hotové testování projektu v češtině a postupně budou zpřístupněny i další jazykové mutace: angličtina, španělština a ruština. Ke všem jazykovým mutacím vlastní naše společnost odpovídající domény.