„Po velmi úspěšné loňské kampani se nepřestáváme usmívat a jdeme ještě dál. Pro Rádio Impuls je optimismus vrozenou filozofií a tomu odpovídá i naše nová komunikace.“ říká marketingová a obchodní ředitelka Rádia Impuls Karolína Šimová.
Kampaň, kterou pro Ráááádio vytvořila, stejně jako v loňském roce, agentura Leo Burnett, ukazuje každodenní situace, které v sobě nesou obě strany mince a vyzdvihuje pozitivní přístup k životu.
„Našim posluchačům se program rádia líbí. Rádio Impuls je jejich jistota a je jim s ním dobře. Nesnažíme se lidem nasazovat růžové brýle, ani neutíkáme před realitou. Přistupujeme k životu takový jaký je a věříme, že pozitivní pohled na věc prospěje každému z nás. Rádio Impuls je absolutní jedničkou na trhu a to už je pořádný důvod dívat se na svět s optimismem“, doplňuje Šimová.
Agentura Stratex Communication pro dubnovou kampaň zajistila 600 billboardu a 51 bigboardů po celé republice. Outdoor bude doplněn tiskovou inzercí v denním tisku a lifestylových časopisech.