Rádia skupiny Media Bohemia posílila a jejich týdenní poslechovost překročila hranici 2,7 milionu posluchačů

[Tisková zpráva] Tržní podíl skupiny Media Bohemia na rozhlasovém trhu pak posílil o 1,7 procenta na 20,7 procenta.

Sdílet

Podle dnes zveřejněných výsledků měření poslechovosti rozhlasových stanic Radio Projekt si regionální rádia patřící do skupiny Media Bohemia týdně naladí 2,72 milionu posluchačů. Oproti posledním výsledkům Radio Projektu zveřejněným letos v srpnu to znamená nárůst o 73 tisíc posluchačů. Podíl skupiny na poslechovosti vzrostl o 1,7 procenta a v současnosti činí 20,7 procenta.

„Jsem rád, že se změny, kterými letos skupina Media Bohemia prošla odrážejíi ve stabilním růstu poslechovosti našich rádií a v posilování jejich podílu na trhu. Velkou radost mám z výsledků nově vytvořené „Blaníkovské rodiny“, která přilákala další posluchače na mateřském Blaníku i jeho regionálních sourozencích,“ říká k výsledkům Radio Projektu Daniel Sedláček, ředitel a předseda představenstva společnosti Media Bohemia. „Podíl rádií rodiny Blaník na celkové poslechovosti dosáhl 9,8 procenta, čímž se dostává na úroveň celoplošných rozhlasových stanic, přestože svým vysíláním pokrývá jen dvě třetiny území ČR. Doufáme, že se nám brzy podaří rozšířit signál Blaníku i do dalších regionů,“ dodává D. Sedláček.

Podle aktuálních dat Radio Projektu si polepšila i rodina Hitrádií, jejichž týdenní poslechovost vzrostla o 57 tisíc. Mimořádně úspěšné je především Hitrádio Orion, jehož týdenní poslechovost poskočila o více než 20%.

Již potřetí v řadě posílila svůj podíl na trhu i společnost Media Marketing Services (MMS), nejsilnější rozhlasové mediazastupitelství v ČR, které rovněž patří do skupiny Media Bohemia. MMS zastupuje kromě 26 radií vlastněných skupinou Media Bohemia i dalších 28 regionálních a lokálních rozhlasových stanic. Týdenní poslechovost všech 54 rádií zastupovaných MMS činí 4,807 milionu posluchačů (populace ČR ve věku 12 až 79 let). Podíl MMS na trhu tak vzrostl na rekordních 42,4 procenta. „To je samozřejmě významná zpráva i pro naše partnery z řad zadavatelů reklamy, kterým teď můžeme nabídnout zásah většího počtu posluchačů a zvýšit tak efektivitu jejich komunikačních kampaní,“ říká k tomu Pavel Lupjan, ředitel národního prodeje MMS.

Zveřejněné údaje o poslechovosti jsou dalším výstupem měnového výzkumného projektu Radio Projekt agentur STEM/MARK a Median, který mapuje poslechovost českých rádií. Výsledky jsou zveřejňovány čtvrtletně za klouzavé pololetí. Aktuálně publikovaná data o poslechovosti se týkají období od 1. 4. – 30. 9. 2007.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).