„Nárůst posluchačů našich rádií nás samozřejmě těší. Začínají se tak projevovat investice do techniky i do moderního způsobu programování rádií, které jsme v poslední době udělali a ve kterých i nadále pokračujeme,“ komentuje výsledky Radio Projektu Daniel Sedláček, ředitel a předseda představenstva společnosti Media Bohemia.
Z dat Radio Projektu také vyplývá, že své postavení na trhu dále posílila i společnost Media Marketing Services (MMS), nejsilnější rozhlasové mediazastupitelství v ČR, které rovněž patří do skupiny Media Bohemia. MMS zastupuje kromě 26 radií vlastněných skupinou Media Bohemia i dalších 28 regionálních a lokálních rozhlasových stanic. Týdenní poslechovost všech 54 rádií zastupovaných MMS činí 4,765 milionu posluchačů (populace ČR ve věku 12 až 79 let). Oproti předchozím výsledkům Radio Projektu jde o nárůst ve výši 197 tisíc posluchačů a podíl MMS na trhu tak vzrostl na 40 procent. „Tato skutečnost je pro nás o to pozitivnější, že přichází před začátkem vrcholné reklamní sezóny. Můžeme tedy zadavatelům reklamy nabídnout silnější zásah než doposud a zvýšit tak efektivitu jejich komunikace vůči cílovým skupinám, které na našich stanicích oslovují,“ říká k tomu Pavel Lupjan, ředitel národního prodeje MMS.
Zveřejněné údaje o poslechovosti jsou dalším výstupem měnového výzkumného projektu Radio Projekt agentur STEM/MARK a Median, který mapuje poslechovost českých rádií. Výsledky jsou zveřejňovány čtvrtletně za klouzavé pololetí. Aktuálně publikovaná data o poslechovosti se týkají období od 1.1.2007 – 30.6. 2007