Rádio Bonton ladí 45 tisíc posluchačů denně a 111 tisíc týdně. Celkový podíl na trhu je 0,4 %. Rádio Bonton si lidé naladí na průměrně 159 minut denně, což je o více než 20 minut déle než při posledním průzkumu. Poslechovost vzrostla zejména v aktraktivní posluchačské skupině 20 – 39 let, která se 34 tisíci lidí tvoří hlavní jádro posluchačů této stanice.
Tak to alespoň vyplývá z výsledků nejnovějšího Radio Projektu, který shrnuje odhad poslechovosti rozhlasových stanic v ČR za poslední pololetí – tedy od 1. 10. 2007 až 31. 3. 2008.
Skladba posluchačů, vyhraněný program spjatý s děním v Praze řadí rádio Bonton mezi nejatraktivnější stanice mezi zadavateli reklamy v pražském regionu.
„Na mírném růstu se odrazily podzimní programové změny a hlavně zařazení čtyřiceti minutových bloků nepřerušované hudby. Jinak opět platí, že naši posluchači, kteří vyhledávají pohodovou pop-rock, zůstávají věrní, “ říká Markéta Herfortová, programová ředitelka rádia Bonton.
Rádio také posílilo komunikaci se svojí cílovou skupinou – nasadilo velmi intenzivní jarní reklamní kampaň a připravuje nové, atraktivní webové stránky.