Rádio Bonton ladí 49 tisíc posluchačů denně a 117 tisíc týdně. Celkový podíl na trhu je 0,5 %, což je o 0,1 % více oproti předešlému měření. Rádio Bonton lidé poslouchají průměrně 176 minut denně, což je o více než 20 minut déle ve srovnání s minulým výzkumem.
Rádio začaly také více vyhledávat ženy a mladší posluchači ve věku 20 – 29 let.
To vyplývá z výsledků nejnovějšího Radio Projektu, který shrnuje odhad poslechovosti rozhlasových stanic v ČR za poslední pololetí – tedy od 1. 1. 2008 až 30. 6. 2008.
Vzhledem k tomu, že většina posluchačů (70 %) je pravidelnými uživateli internetu, představil Bonton toto léto i své nové internetové stránky. Ty obsahují ty nejaktuálnější dopravní tipy a kulturní informace z Prahy a blízkého okolí. Nově také web www.radiobonton.cz využívá interaktivních prvků, jako jsou diskuze a ankety.
„Výsledky Radio Projektu potvrzují, že rádio Bonton nabízí svým obchodním parterům vysoce atraktivní skladbu posluchačů. Navíc je na Bontonu možné využívat i méně tradiční komunikační a reklamními formáty. Oba tyto faktory příznivě ovlivňují poptávku po prestižním pražském rádiu Bonton," říká Michal Beran, obchodní ředitel společnosti Regie Radio Music, která rádio Bonton zastupuje při prodeji reklamního času.