„Rádio Bonton se po změně formátu letos na jaře úspěšně etablovalo na svém novém trhu, což je při tak razantní změně na rozhlasovém trhu doslova nevídané,“ uvádí Miroslav Hrnko, výkonný ředitel mediální skupiny Lagardere CZ.
„Tyto výsledky nám signalizují, že koncept pop-rockového rádia má velký posluchačský potenciál – domnívám se, že nejen v Praze a středních Čechách,“ poznamenává Markéta Herfortová, ředitelka programu tohoto rádia.
Bonton oproti předchozím výsledkům posílil především o víkendu – ve všech drivech mezi 600 a 22.00 vykazuje nárůst posluchačů. V každodenním pohledu došlo k nárůstu podílů posluchačů ve věkové skupině 20–29 let (na 43,2 %). Nejvíce posluchačů tohoto rádia tvoří posluchači ve věku 20–39 let (62 % posluchačů denně); mezi posluchači převažují muži (60 %).