Evropa 2 je druhým nejposlouchanějším rádiem v České republice. Zaujme celkem 850 tisíc posluchačů denně a 1 653 tisíc týdně. Drží také první příčku poslechovosti ve Středních Čechách a je nejoblíbenějším rádiem ve věkové skupině 12 – 39 let, což představuje 695 tisíc mladých posluchačů denně a tržní podíl 17,6 %.
Celkový tržní podíl stanice vzrostl o 0,7 % na 9, 1. Průměrná doba poslechu vzrostla na 182 minut denně a přes milion posluchačů také uvedl, že si Evropu 2 poslechne nejčastěji.
Uvedené údaje přinesl nejnovější Radio Projekt, který mapoval výsledky poslechovosti českých rozhlasových stanic za poslední půlrok, tedy 1. 1. 2008 – 30. 6. 2008.
„Kromě silné Ranní show s Leošem Marešem si posluchači oblíbili následnou Afterparty s Liborem Boučkem – potěšilo nás, že dopoledne zůstávají s naším rádiem déle než dřív. Navíc jako silné hudební rádio nechybíme u nejdůležitějších událostí roku spojených s muzikou. S potencionálními posluchači jsme tak v maXXimálním kontaktu,“ říká Petr Vladyka, programový ředitel Evropy 2.
„Nárůst poslechovosti, jaký zaznamenala Evropa2 od posledního měření, je jasným signálem pro naše partnery, že pro svou komunikaci denně používají kromě atraktivní značky také vysoce efektivní mediální produkt,“ říká Michal Beran, obchodní ředitel Regie Radio Music, která Evropu 2 zastupuje při prodeji reklamního času.