V atraktivní skupině 20 – 49 let má Radio Impuls opět nejvyšší 14,2% podíl na trhu všech rozhlasových stanic,
říká Jiří Hrabák, ředitel Radia Impuls, a dodává: Tyto relativně mladé skupiny jsou maximálně koupěschopné, generují příjmy domácností a rozhodují o jejich spotřebitelském chování, jsou to mimo jiné i manažeři s rozhodovacími pravomocemi ve firmách. Impuls si výhradní postavení v těchto věkově významných kategoriích drží již 6 let.
Všechny zjištěné údaje potvrzují přitažlivost formátu Radia Impuls. Vyvážená kombinace aktuálního zpravodajství a české hudby propojená kultivovanou formou moderování, zábavy i profesionálním přístupem k žurnalistice je charakteristikou, ve které není Impuls většinou komerčních rádií následován.
Radio Impuls chce být příjemným společníkem každého posluchače po celý den. Tradičně vysoká průměrná délka času /nejvyšší ze všech srovnatelných celoplošných stanic/, kterou posluchači stráví poslechem programu Impulsu (3 hodiny a 29 minut), atraktivnost takového programu dokazuje.
V letošním roce spustilo Radio Impuls šest nových vysílačů (v Karlových Varech, Aši, Sokolově, Děčíně, Berouně a Příbrami), což je faktor, který i v následujících obdobích může kladně ovlivnit postavení tohoto rádia. Od listopadu vysílá Radio Impuls také prostřednictvím digitálního vysílání. Jedná se o testovací projekt Českých radiokomunikací ve středočeském regionu.