Hlavní navigace

Radio Impuls - stabilita na českém rozhlasovém trhu

[Tisková zpráva] [Praha, 2. listopadu 2005] Radio Impuls potvrdilo své několikaleté prvenství v komerčně nejvýznamnější skupině 20 – 49 let a zůstává nejpřitažlivějším rádiem pro většinu zadavatelů reklamy. Stejně jako v minulém období zaznamenalo pozitivní trendy v zásadních sledovaných kategoriích; denní poslechovost vzrostla na 800.000 posluchačů a týdenní poslechovost je 1.232.000 posluchačů.

Sdílet

V atraktivní skupině 20 – 49 let má Radio Impuls opět nejvyšší 14,2% podíl na trhu všech rozhlasových stanic, říká Jiří Hrabák, ředitel Radia Impuls, a dodává: Tyto relativně mladé skupiny jsou maximálně koupěschopné, generují příjmy domácností a rozhodují o jejich spotřebitelském chování, jsou to mimo jiné i manažeři s rozhodovacími pravomocemi ve firmách. Impuls si výhradní postavení v těchto věkově významných kategoriích drží již 6 let.

Všechny zjištěné údaje potvrzují přitažlivost formátu Radia Impuls. Vyvážená kombinace aktuálního zpravodajství a české hudby propojená kultivovanou formou moderování, zábavy i profesionálním přístupem k žurnalistice je charakteristikou, ve které není Impuls většinou komerčních rádií následován.

Radio Impuls chce být příjemným společníkem každého posluchače po celý den. Tradičně vysoká průměrná délka času /nejvyšší ze všech srovnatelných celoplošných stanic/, kterou posluchači stráví poslechem programu Impulsu (3 hodiny a 29 minut), atraktivnost takového programu dokazuje.

V letošním roce spustilo Radio Impuls šest nových vysílačů (v Karlových Varech, Aši, Sokolově, Děčíně, Berouně a Příbrami), což je faktor, který i v následujících obdobích může kladně ovlivnit postavení tohoto rádia. Od listopadu vysílá Radio Impuls také prostřednictvím digitálního vysílání. Jedná se o testovací projekt Českých radiokomunikací ve středočeském regionu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).