Hlavní navigace

Radiokomunikace se dnes stanou největším alternativním telekomunikačním operátorem v České republice - smlouva s Tele2 podepsána

[Tisková zpráva] (Praha, 3. května 2006) – Radiokomunikace a.s. („ČRa“) dnes oznámily podpis smlouvy, která sjednává převzetí aktivit Tele2 s.r.o. Pod telekomunikačního operátora České radiokomunikace tak po schválení transakce Úřadem pro ochranu hospodářské soutěže přejdou všichni aktivní zákazníci švédské skupiny.

Sdílet

„Počtem zákazníků se ČRa stanou druhým největším operátorem pevných linek v České republice hned po Českém Telecomu a největším alternativním telekomunikačním operátorem u nás s počtem zákazníků v řádu statisíců,“ řekl dnes Scott Baker, místopředseda představenstva Radiokomunikace a.s. „Pro zákazníky Tele2 se v tuto chvíli nic nemění. V brzké době se však mohou těšit na cenově přitažlivou nabídku služeb.“

Od této akvizice si ČRa slibují rychlý růst v oblasti telekomunikačních služeb a zvýšení podílu na trhu. „Naším cílem je nabídnout co největšímu počtu zákazníků Tele2 moderní služby přímo na vlastních sítích ČRa,“ řekl dnes Miroslav Semrád, marketingový ředitel Radiokomunikace a.s. V letošním roce mají ČRa v plánu prodat přes 20 000 nových širokopásmových přípojek k internetu a na trhu ADSL dosáhnout 10% podíl. Mezi zákazníky Tele2 výrazně převažují domácnosti. „Domácí segment má na rozdíl od firemního, na který se alternativní operátoři zatím především zaměřovali, obrovský růstový potenciál,“ uvedl dále Semrád.

ČRa letos připravují masivní investice do vlastní sítě budované na základě zpřístupnění místních smyček (tzv. LLU). „Letos zpřístupníme pokročilé telekomunikační služby v síti Radiokomunikací pro více než 1 000 000 linek. Naše vlastní síť tak pokryje 40 % všech pevných linek v České republice,“ řekl dnes Scott Baker, místopředseda představenstva Radiokomunikace a.s. „Tato investice je důkazem, že náš cíl vybudovat z ČRa jednoho z nejvýznamnějších alternativních telekomunikačních operátorů v České republice, bereme vážně,“ uzavřel Baker.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).