Hlavní navigace

RAVAK expanduje v Evropě a Asii díky řešením společnosti Oracle

[Tisková zpráva] PRAHA/PŘÍBRAM, Česká republika, 3. října 2006 - Česká firma RAVAK, největší výrobce sprchových koutů a van ve střední a východní Evropě, velmi rychle roste, a proto si pro efektivnější řízení svých poboček po celé Evropě a Asii zvolila komplexní sadu aplikačních nástrojů od společnosti Oracle. Společnost RAVAK toto řešení přitom upřednostnila před konkurenční nabídkou podniku SAP. V krátké době tak Oracle porazil svého největšího rivala již potřetí.

Sdílet

„V současnosti naše firma roste vysokým tempem a nové pobočky po celé Evropě vznikají mnohem rychleji než dříve. Potřebovali jsme proto takový systém, který by šel bez větších problémů nasadit prakticky kdekoli na světě a v co možná nejkratším čase. Na informačním systému Oracle se nám líbilo především technické provedení a snadný přístup do aplikací prostřednictvím webového rozhraní,“ uvedl Jiří Knobloch, ředitel úseku organizace a techniky řízení a informatiky RAVAK.

Zástupci společnosti Oracle věří, že s novými aplikačními nástroji bude expanze firmy RAVAK do dalších zemí mnohem snazší než doposud. „Společnost RAVAK je příkladem toho, že i firmy střední velikosti ke svému efektivnímu podnikání potřebují moderní informační systémy. V segmentu malých a středních podniků tak nyní vidíme velkou příležitost, protože i zde se konkurence velmi přiostřuje. Každý dobrý manažer už ví, že vlastnit podnikový systém není konkurenční výhoda, ale spíše nutnost. Konkurenční výhodu ovšem nabízí systém od takového výrobce, který je schopen nabídnout všechny klíčové komponenty pro plnou podporu každodenního byznysu,“ uvedl Leoš Vondrák, ředitel aplikační divize společnosti Oracle.

Firma RAVAK v rámci modernizace informačního systému v dceřiných společnostech zakoupila od Oraclu licenční balík zahrnující aplikace pro správu financí, včetně kontrolingu, dále pak marketingové nástroje, nástroje podpory prodeje, výroby, projektový software a Business Intelligence.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).