Hlavní navigace

Realizátor projektu Monitoringu vyhlášen

[Tisková zpráva]

Sdílet

PRAHA, 13/10/2006 – Realizátor projektu Monitoringu vyhlášen

Na posledním zasedání Výkonné rady Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) její členové rozhodli, že první, s nímž budou zahájena jednání o kontraktu na nový internetový projekt Monitoring online reklamy, bude výzkumná agentura Mediaresearch. V souladu s doporučením výběrové komise se i Výkonná rada SPIR rozhodla pro toto řešení.

Tendr byl vyhlášen v květnu tohoto roku a termín spuštění projektu zůstává nezměněn – 1.1.2007. Díky němu se internet zařadí po bok ostatních médií, aby o sobě poskytl další podrobnější data pro plánování marketingových kampaní na internetu. Prvním počinem v této oblasti byl výzkumný projekt NetMonitor. SPIR je profesní sdružení působící v oblasti internetové reklamy od roku 2000. Skládá se ze dvou sekcí reprezentující obě strany reklamního trhu – sekce internetových medií a sekce zadavatelů internetové reklamy. V současné době tvoří členská základna sdružení celkem 27 členů v obou sekcích. Kromě provozování jednotného, široce respektovaného výzkumu návštěvnosti a sociodemografického profilu návštěvníků internetu NetMonitor, se aktivně snaží o kultivaci celého internetového reklamního trhu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).