Kromě celkové úpravy designu se nejdůležitější změnou stává implementace nových social pluginů, které před nedávnem pro vývojáře uvolnil Facebook. Ty umožní snazší práci s texty, možnost jejich avizování a přeposílání přátelům. Navržené řešení navíc zlepší spojení i s další sociální službou – Twitterem.
Změny, kterými portál prošel, jsou spíše evolučním krokem jeho vývoje. Široké veřejnosti byly představeny k prvnímu červnu a jejich komunikace je mimo jiné zajištěna také soutěží o netbook. Ta by měla uživatelům přiblížit i další z řady úprav – inovaci ve vedení stránky Marketing Journalu na Facebooku. I zde totiž proběhly výrazné úpravy – stránka je nově denně aktualizována nejzajímavějšími materiály z oblasti kreativního marketingu reklamy a má sloužit jak pro denní inspiraci lidem z oboru, tak pro relaxaci a pobavení.
„Dobře si uvědomujeme, kde lidé napříč všemi našimi cílovými skupinami tráví nejvíce času. Byla by proto zásadní chyba nepodřídit nový design právě sociálním sítím,“ vysvětluje důvod změny František Brož, šéfredaktor portálu. „Naše aktivity na sociálních sítích navíc nově koordinujeme s pomocí výrazné posily – vítěze studentské soutěže Manažerská výzva, kterou jsme ukončili na počátku tohoto roku.“ Brož si od redesignu slibuje především zvýšení povědomí o značce Marketing Journal a urychlení navyšování návštěvnosti.
O Marketing Journalu
Portál www.m-journal.cz je odborný server, zastřešující témata z oblasti marketingu, public relations, reklamy a podpory prodeje, médií a dalších. Nabízí články reflektující aktuální dění v daných oblastech, které jsou psány odborníky jednotlivých oborů. Určen je především pro manažery a vedoucí pracovníky, marketéry a studenty marketingových oborů. Spuštěn byl na počátku roku 2009 a jeho provozovatelem je Focus Agency, s.r.o.