Hlavní navigace

Regie Radio Music nadále zastupuje nejposlouchanější rádia

[Tisková zpráva] Praha 7. 2. 2008 – Výsledky aktuálního Radio Projektu, který pravidelně šetří poslechovost rozhlasových stanic, dnes opět potvrdily dominantní pozici 3 nejsilnějších rádií v ČR. Nejsilnější rádia vedou ve všech rozhodujících parametrech - v podílu na trhu, v denní i týdenní poslechovosti.

Sdílet

Rádio Impuls je nejsilnějším rádiem na trhu a v minulém pololetí znovu posílilo, čímž potvrdilo svou dlouhodobou rostoucí tendenci. Rádio Impuls v uplynulém pololetí navýšilo svůj podíl na trhu na 13,8 %; v denní poslechovosti již pokořilo hranici 1,1 milionu posluchačů s výsledkem 1109 tis. posluchačů včera. Týdně si tuto stanici naladí 2 193 tisíc posluchačů. Atraktivní cílová skupina posluchačů v produktivním věku 20–49 let se u Rádio Impuls rozrostla na 728 tis. posluchačů denně při podílu na trhu 16,8%. Rádio Impuls se podle aktuálních výsledků také stalo nejznámější rozhlasovou stanicí v českém éteru.

Frekvence 1 je nadále rádiem s druhým největším podílem na trhu ve výši 10%. Frekvence 1 si udržuje přední pozice v ukazatelích denní poslechovosti s 804 tisíci posluchačů i týdenní poslechovostí na úrovni 1649 tisíc posluchačů. Frekvence 1 patří dlouhodobě mezi nejznámější rozhlasové stanice a její program masivně oslovuje atraktivní cílové skupiny napříč ČR.

Evropa 2 také potvrdila svou silnou pozici, zejména se těší vysoké oblibě mezi mladými posluchači. Aktuální výsledky jí přisuzují 838 tisíc denních posluchačů, čímž dosahuje na trhu druhé příčky v tomto ukazateli. Týdně si Evropu 2 naladilo 1664 tisíc posluchačů, přičemž podíl na trhu dosahuje solidních 8,5%. V rámci cílové skupiny 12–39 let je Evropa 2 jednoznačným lídrem trhu se 686 tisíci posluchači denně a s podílem na trhu 15,5 %.

Populární pražské rádio Bonton stabilně zasahuje každý den 41 tis. posluchačů, týdně jich je dokonce 112 tisíc. Bonton oslovuje posluchače v Praze, středočeském a Libereckém kraji. Za úspěchem tohoto rádia stojí zejména správně nastavený mix popu a rocku.

Moderní rockové rádio RockZone105,9 os­lavilo své třetí narozeniny s týdenní poslechovostí 51 tisíc posluchačů. Denní poslechovost rádia RockZone 105,9 se zvýšila na 17.000 posluchačů!

Překvapením je úspěch alternativního urban dance Radia DJ (dříve Info Dj radio), které si v posledních výsledcích Radioprojektu výrazně polepšilo. Nový jasně zaměřený program si získává popularitu mezi studenty a mladými lidmi z Prahy, mezi něž patří také vyznavači alternativní muziky a street kultury. Týdně si toto rádio naladí už 6 tisíc posluchačů!

Michal Beran, obchodní ředitel mediální mediazastoupení Regie Radio Music, k aktuálním výsledkům uvádí: „Pozice našich rádií se znovu potvrdila, ať už jde o výši poslechovosti nebo atraktivní skladbu cílových skupin. To dává předpoklad pro stabilní fungování našich produktů a jistotu zadavatelům reklamy při výběru médií v plánovaných kampaních“.

Regie Radio Music se těší také zvýšené poslechovosti svých rádií skrze internet. Moderní rádia jsou dnes součástí internetového životního stylu posluchačů. Jasným důkazem toho je i zvýšený počet uživatelů webových rádií i návštěvníků webových stránek všech rádií Regie Radio Music. Například stránky www.evropa2.cz v prosinci navštívilo 185 tisíc reálných uživatelů. Prokazuje to aktuální studie NetMonitor.

Regie Radio Music je součástí mediální skupiny Lagardere Active Radio International a v České republice působí od roku 1991. RRM je výhradním zastoupením dvou soukromých celoplošných stanic, unikátní hudební sítě regionálních rádií a tří moderních pražských rádií.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).