Hlavní navigace

Regie Radio Music silnější s novými produkty

[Tisková zpráva] (26.11.2009, Praha) Společnost Regie Radio Music a společnost VOLUME MEDIA.CZ (zastupující rádia RADIO ČERNÁ HORA, Radio Zlín, rádio ROCK MAX, RÁDIO KROKODÝL, Rádio Jih, Free Radio ,RÁDIO JIHLAVA) od 1.12. uzavřely dohodu o vytvoření nových společných produktů pro prodej na národní úrovni.

Sdílet

Regie Radio Music vytvoří pro nové spojení strategický produkt RRM Total, který od 1. ledna 2010 zasáhne 2 872 tisíc posluchačů denně, 4867 tisíc posluchačů týdně a dosáhne celkově 37,6 % podílu na celkové poslechovosti rádií v ČR. „Věříme, že nový produkt RRM Total nabídne našim agenturním partnerům a zadavatelům národní celoplošné reklamy účinné řešení, kombinující největší rádia v ČR i silná rádia v regionech,“ říká obchodní ředitel Regie Radio Music Michal Beran. Regie Radio Music navíc rozšiřuje své portfolio o produkt Direct Total. Direct Total nově připojí k rádiím Volume Media.CZ řadu pražských značek Rádio Bonton, RockZone 105,9 a radio DJ. Spojení těchto rádií nabízí především cenově efektivní řešení pro klienty vyžadující dobré pokrytí v Čechách i na Moravě.

Oba nově vytvořené produkty, RRM Total a Direct Total bude na národním trhu nabízet také společnost Big Partnership Media (BPM) – obchodní zastoupení rádií Volume Media.CZ pro národní trh.

„Rádia skupiny Volume media jsou nezávislým a platným hráčem rozhlasového trhu. Vytvoření společných produktů s Regie Radio Music považujeme za logický a nejlepší způsob oslovení zadavatelů rozhlasové reklamy na národní úrovni. Sestavu rádií ve VOLUME MEDIA chceme i nadále rozšiřovat. Důkazem, že máme rádiím co nabídnout, je připojení Rádia Haná a Rádia Rubi od 1.1.2010,“ říká Jaroslav Pultar, jednatel VOLUME MEDIA.CZ.

Regie Radio Music nadále zachová ve své nabídce všechny dosavadní produkty včetně produktu TRIO (Impuls, Frekvence1, Evropa2) a RRM24 spojující nejsilnější trojku a tři uvedená pražská rádia. RRM24, dosud nejsilnější produkt Regie Radio Music, zůstane v nabídce kvůli jedinečné vlastnosti na rozhlasovém trhu v ČR, totiž plánování spotů přesně po hodinách. „Není tajemstvím, že plánování po hodinách je velmi populární. V prvním kvartále roku 2010 bychom chtěli RRM24 rozšířit a propojit je s vysíláním spotů na internetových rádiích, která hodinové plánování bez problémů umožňují také. To přidá produktu další zásah skrze internetové posluchače, jejichž počet stále roste,“ dodává Beran.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).