Michal Beran obchodní ředitel Regie Radio Music má před hlavní inzertní sezonou roku 2008 důvod k radosti. Dlouhodobě vysoká poptávka po reklamě na nejsilnějších rádiích pravděpodobně ještě poroste. „Rádio Impuls je dlouhodobě naprostou jedničkou rozhlasového trhu a všechna naše ostatní rádia od posledního měření rostou, takže jsou naše mediální produkty nyní ještě silnější a výhodnější," potvrzuje Beran.
Nejznámější a nejposlouchanější Rádio Impuls týdně osloví 2185 tisíc lidí, denně si jej naladí 1125 tisíc posluchačů. Na celkovém poslechu v ČR se jen toto samotné rádio podílí 14,7%. Pro zadavatele rádiové reklamy je Rádio Impuls atraktivní značkou zejména svým optimismem, dlouhodobou transparentností, stabilitou a nepřekonatelným zásahem v ekonomicky nejproduktivnější cílové skupině ve věku 20 – 49 let.
Zdá se, že od doby, kdy Frekvence 1 nabízí „Víc pro všechny“, poslouchá jí také více lidí. Týdně osloví 1569 tisíc lidí a denně 813 tisíc lidí. Frekvence 1 má navíc velmi stabilní share 10,4%, což jí řadí na druhou příčku mezi všemi rádii. Díky výjimečnému programu plnému hvězd a aktuálních témat se značka Frekvence 1 stává jednou z nejvyhledávanějších mezi zadavateli rádiové reklamy.
Stanice Evropa 2 se na celkovém růstu share RRM podílí nejvíce, když z podílu 8,4% posílila na 9,1%. Týdně zasáhne 1653 tisíc lidí, každý den si jí naladí 850 tisíc lidí. Evropa 2 suverénně dominuje cílové skupině 12 – 39 let a pro všechny firmy oslovující mladé publikum je v mediálním mixu první volbou.
Populární rádio Bonton už dávno není jen pražskou značkou, drží si zde ale největší podíl a o více než půl procenta si zde polepšilo. Dnes jej každý týden celkově naladí 117 tisíc lidí a každý den osloví 49 tisíc posluchačů. Bonton má trvale v pražském regionu jedno z nejatraktivnějších složení posluchačů – tedy neobvykle vysoké procento posluchačů ve věku 20 – 39 let s vyššími příjmy a ochotou utrácet.
Moderní rockové rádio RockZone105,9 vyrostlo od posledního měření v denní poslechovosti o 39% na celkově 26 tisíc denních posluchačů. Taková výrazná změna bezpochyby přiláká i řadu firem snažících se v Praze a okolí oslovit „každého, v němž je kousek rockera“. Týdenní potenciál 73 tisíc posluchačů řadí RockZone105,9 k platným hráčům pražského rozhlasového trhu a potvrzuje jeho důležitost pro mediální produkty Regie Radio Music.
Radio Projekt potvrzuje, že se alternativní hudební scéna nadále rozrůstá a pražské urban dance radio DJ roste s ní. Týdně si toto originální rádio zapne už 8 tisíc lidí, denně jej přitom slyší tři tisíce pražských fanoušků alternativní muziky. To z něj dělá výjimečný komunikační nástroj. Zářijové spuštění nového vysílače radia DJ nenechává nikoho na pochybách, že příští výsledky měření poslechovosti budou ještě lepší.
Regie Radio Music je součástí mediální skupiny Lagardere Active Radio International a v České republice působí od roku 1991. RRM je výhradním zastoupením dvou soukromých celoplošných stanic, unikátní hudební sítě regionálních rádií a tří moderních pražských rádií. Týdně zasáhne pomocí těchto rádií okolo 4,2 milionu české populace.