Rádio Impuls si ještě výrazněji upevňuje postavení nejsilnější rozhlasové stanice v ČR ve všech třech nejdůležitějších ukazatelích – podílu na trhu, denní i týdenní poslechovosti a jasně tak dominuje trhu. Rádio Impuls v uplynulém pololetí navýšilo svůj podíl na trhu na 13,7 %; v denní poslechovosti pokořilo milionovou hranici s výsledkem 1058 tisíc posluchačů a v týdenní poslechovosti zasahuje již 2055 tis. posluchačů. Zároveň Rádio Impuls opět potvrdilo vedoucí pozici ve významné cílové skupině 20–49 let, kde jej poslouchá 655 tis. posluchačů denně při podílu na trhu 16%.
Pozice Frekvence 1 je dlouhodobě stabilní, s podílem na trhu na 11,2 %, čímž dosahuje druhého nejvyššího podílu na rozhlasovém trhu. Frekvenci 1 si denně naladí denně 865 tis. posluchačů, týdně oslovuje 1 697 tis. posluchačů. Frekvence 1 je dlouhodobě nejznámější rozhlasovou stanicí – tento argument vyplývá z ukazatele spontánní znalost rádií v ČR.
Evropa 2 patří jednoznačně mezi nejlepší stanice v ČR. Denně ji poslouchá 912 tis. posluchačů, což v tomto ukazateli představuje druhé místo mezi všemi rozhlasovými stanicemi. V podílu na trhu Evropa 2 dosáhla hodnoty 9,3 procenta, její týdenní poslechovost činí 1 758 tis. posluchačů. V rámci cílové skupiny 12–39 let je Evropa 2 vůdcem trhu se 744 tisíci posluchači denně a s podílem na trhu 17,2 %.
Regie Radio Music (RRM) potvrzuje silnou pozici také na regionálním trhu. Rádio Bonton stabilně zasahuje každý den 50 tis. posluchačů, týdně jich je již 120 tis. Rockové rádio RockZone105,9 si týdně naladí 59 tisíc příznivců. Rádio Haná vylepšilo svou pozici a společně s rádiem Rubi jej nyní denně poslouchá už 76 tis. posluchačů. Regionální produkty zastupované společností Regie Radio Music s názvy Hey! Net a Music Net jsou platnými hráči rozhlasového trhu – rozhlasové stanice sítě Hey Net si týdně naladí 238 tis. posluchačů a Music Net 174 tis. posluchačů.
Miroslav Hrnko, výkonný ředitel mediální skupiny Lagardere CZ, do níž mediazastoupení Regie Radio Music patří, k aktuálním výsledkům uvádí: „Aktuální výsledky těší nejen nás, ale mohou potěšit především inzerenty. Ti mají jistotu o síle a efektivitě našich rádií, celoplošných i regionálních produktů.“ Nejsilnější obchodní produkt RRM Total s podílem 37,1 %, každý týden zasáhne už 4 506 tis. posluchačů v ČR.
Důraz na efektivitu reklamních investic je výrazným trendem na straně zadavatelů a aktuální výsledky Radio Projektu proto nyní přinášejí velmi cenná data. Obchodní ředitel Regie Radio Music Michal Beran tuto skutečnost potvrzuje: „Klienti denně požadují účinné a přesně cílené kampaně. Proto není čas nazbyt, musíme aktuální výsledky zanalyzovat rychle a do posledního detailu.“
Regie Radio Music je součástí mediální skupiny Lagardere Active Radio International a v České republice působí od roku 1991. RRM je výhradním zastoupením dvou soukromých celoplošných stanic, unikátní hudební sítě regionálních rádií a pěti regionálních a lokálních rádií.