Ráááádio Impuls je opět jasně nejposlouchanější rozhlasovou stanicí na českém trhu. Má stabilní podíl na trhu 13,7%, denně si jej naladí 1082 tisíc posluchačů, týdně je pak jednička rádiového trhu schopná zasáhnout 2 140 tisíc posluchačů. Jednoznačně nejsilnější je také v produktivní cílové skupině 20–49 let, kde její poslechovost dosahuje 694 tis. lidí a její podíl na trhu je 16,4%.
Fekvence 1 se udržuje na silném druhém místě s podílem na trhu 10,7%. Denně osloví 829 tisíc posluchačů, týdně pak dosáhne na 1,68 milionu posluchačů. Frekvence 1 je stále nejznámějším rádiem, které zná téměř polovina populace.
Evropa 2 patří jednoznačně mezi nejlepší stanice v ČR. Zaujme 882 tisíc posluchačů denně, týdně si jí naladí 1 755 posluchačů a udržuje si také s velkým náskokem první příčku poslechovosti v Praze. Celkový podíl na trhu je 8,9 %, což ji řadí na třetí místo v ČR v tomto ukazateli. V rámci cílové skupiny 12–39 let je Evropa 2 jednoznačným lídrem trhu s 719 tis. posluchači denně a s podílem na trhu 15,7 %.
Miroslav Hrnko, výkonný ředitel mediální skupiny Lagardere CZ, do níž patří i mediální zastoupení Regie Radio Music k aktuálním výsledkům uvádí: „Aktuální výsledky potvrzují stabilní a silnou pozici našich rádií. Naše strategie výrazných a kvalitních radiových značek vytváří ohromný potenciál i pro naše obchodní produkty.“
Michal Beran, obchodní ředitel Regie Radio Music dodává: „V nejbližší době chceme ještě vylepšit nabídku našich reklamních produktů směrem k vyšší efektivitě. Myslím, že aktuální výsledky i připravovaná nabídka produktů přinesou zadavatelům pozitivní zprávy.“
Regie Radio Music v současnosti zastupuje kromě 3 nejsilnějších rádií také atraktivní regionální stanice. Rádio Bonton osloví týdně 114 tisíc posluchačů, rockové rádio RockZone105,9 osloví týdně 51 tisíc posluchačů, dobře si vedou rádia HeyNet, Rádio Haná a Rádio Rubi i alternativní pražské Info DJ Radio.
Kombinací rádií Regie Radio Music nyní týdně osloví více jak 4,5 milionu posluchačů.