Regie Radio Music zastupuje stanice, které si nyní z celkového koláče poslechu ukrajují už 34,2%. Přední mediální hráč si od tohoto zlepšení v tržním podílu slibuje především nárůstu zásahu posluchačů v průběhu dne. Z něj budou těžit jak zadavatelé reklamy, tak samotná rádia a mediální produkty ze stáje RRM. „Zvýšení našeho podílu na celkové poslechovosti rozhlasových stanic v ČR je výsledkem dobré práce programových ředitelů rádií, která zastupujeme. Silná rádia s jednoznačně vyhraněným programem jsou klíčem k úspěchu našich mediálních produktů“ říká Michal Beran, obchodní ředitel Regie Radio Music.
Rádio Impuls ke zvýšení tržního podílu přispělo nejvíce. Dosáhlo bezprecedentního výsledku share 14,8%. Nejsilnější a neznámější české rádio si každý den naladí 1 143 000 posluchačů a týdně osloví 2 187 000 lidí. Rádio Impuls suverénně dominuje produktivní cílové skupině 20–49 let, kde zasahuje 734 000 lidí a drží 18,1% tržního podílu!
Frekvence 1 navýšila svůj tržní podíl na 10,4%. Posluchači této stanice jednoznačně pozitivně přijímají program a prodlužuje se denní doba poslechu na celých 221 minut. Denně si tuto výjimečnou rozhlasovou stanici naladí 797 tisíc lidí, týdně zasáhne více jak 1,5 milionu posluchačů.
Evropa 2 potvrdila svou silnou pozici, těží přitom z bezkonkurenční obliby mezi mladými posluchači. Celkovým podílem 8,4%, denní poslechovostí 820 tisíc lidí a týdenním zásahem téměř 1,6 milionu lidí se právem řadí k nejsilnějším. Evropa 2 drží tradičně první příčku v poslechovosti v Praze ale také např. v Liberci.
I populární pražské rádio Bonton přispělo k navýšení celkového tržního podílu RRM. S jistotou zasahuje každý den už 45 tis. posluchačů, týdně pak dokonce 111 tisíc. Bonton má zejména v pražském regionu jedno z nejatraktivnějších složení posluchačů. Dominují mu lidé ve věku 20–39 let s vyššími příjmy a ochotou utrácet.
Moderní rockové rádio RockZone105,9 posiluje. Meziročně si získává stále více příznivců a jako jedno z mála rádií si je dokáže velmi dobře udržet. Denně zasahuje již 19 tisíc posluchačů a týdně pak 62 tisíc. Rádio chce růst i nadále, aktuálně ukazuje, že „v každém z nás je kousek rockera“.
Urban dance radio DJ také roste. Týdně si jej naladí 7 tisíc lidí, denně jej poslouchá dva tisíce pražských posluchačů. Rádio DJ má jednu z nejkonzistentnějších cílových skupin čítajících především mladé posluchače zaměřené na alternativní taneční hudbu a život v Praze.
Regie Radio Music je součástí mediální skupiny Lagardere Active Radio International a v České republice působí od roku 1991. RRM je výhradním zastoupením dvou soukromých celoplošných stanic, unikátní hudební sítě regionálních rádií a tří moderních pražských rádií.