Obrázek k inzerátu je osvědčená forma inzerování v zahraničí. „Etarget si tento formát úspěšně vyzkoušel na maďarském, rumunském a bulharském trhu. Po velmi pozitivních zkušenostech klientů jsme se rozhodli tento formát spustit i v České republice. První čísla z testovacího provozu ukazují, že to byl správný krok,“ říká Josef Kovář, country manager společnosti Etarget.
Zkušenosti z jiných trhů podtrhnou hlavně tři výhody reklamy s obrázkem:
1. Obrázky vylepšují cílení
Díky novému formátu inzerent osloví lidi, kteří při čtení soustředí pozornost primárně na obrázky a až následně na text.
2. Snížení průměrné ceny za kliknutí
V důsledku zlepšeného cílení a zvýšení CTR, co má pro inzerenta pozitivní dopad na cenu za klíčová slova.
3. Zvýšení konverzí
Zvýšení podílu nakupujících na stránce k počtu návštěvníků stránky.
Za přidání obrázku k reklamnímu odkazu inzerent neplatí nic navíc. Reklama se zpoplatňuje stejně jako klasické reklamní odkazy Etarget – za kliknutí.
Více informácí o službě naleznete na http://www.etarget.cz/content/pridejte-si-k-reklame-obrazek-zdarma/