„Nejlákavějším produktem pro návštěvníky bude jistě 42“ 3D LCD monitor s technologií, která umožňuje sledovat 3D obraz bez použití speciálních brýlí,“ říká Libor Faltus, ředitel divize IT společnosti LG Electronics CZ a dodává: „3D obraz s hloubkou až 50 cm vybízí k extrémně atraktivnímu inzerování např. potravin, domů nebo automobilů. Velmi důležitý je vizuální dojem z obrazu a v tomto ohledu nabízíme technologii té nejvyšší úrovně.“
LG bude kromě 42“ 3D LCD monitoru představovat 42“ dotykovou obrazovku, 55“ LCD monitor v pozici citylightu (na výšku), 71“ plazmovou obrazovku a mnoho dalších zobrazovacích jednotek zakomponovaných do stylu obchodního centra.
Inovativní obsluhu a centrální správu uvedených reklamních nosičů představí společnost Kinetik, projektový partner LG Electronics, která má s podobnými projekty již dlouhodobé zkušenosti.
„Firma Kinetik zde předvede různé typy řešení pro vzdálené řízení elektronických reklamních nosičů, včetně on-line aktualizace, monitoringu apod. Rádi bychom ukázali nové výhody, které s nastupující digitalizací reklamy uživatel získává,“ uvádí Jindřich Veselý, obchodní ředitel společnosti Kinetik.
Veletrh reklamních služeb Reklama, Polygraf se uskuteční ve dnech 28. – 30. března na pražském Výstavišti v Holešovicích. Stánek společnosti LG Electronics a Kinetik (č. 8) najdete ve střední hale výstaviště.