Praha, 1. prosince 2010 – Společnost AdActive, s.r.o., provozovatel reklamní sítě Elity network, ohlásila akvizici nových serverů, která AdActive a Elity network posunuje ze 17. na 7. pozici v žebříčku návštěvnosti NetMonitor dle provozovatelů.
Společnost AdActive spuštěním reklamní sítě Elity Network s přelomem roku překročí hranici 2 mil. reálných uživatelů (r. u.) z původního 1 mil. r.u. Vedle portálů ipoint.cz, peníze.cz a rodina.cz se v portfoliu Elity network nově od 1. ledna 2011 objeví servery CSFD.cz, bandzone.cz, dpp.cz, gamepark.cz a zenax.cz.
„Pro Elity Network jsme se rozhodli kvůli potenciálu, který v agentuře a jejich aktivitách vidíme, pro zkušenosti a profesionalitu jejího vedení v internetovém byznysu. Je osvěžující být součástí zrodu něčeho nového, v čem cítíte slibnou budoucnost,“ říká Martin Pomothy, zakladatel a majitel serveru CSFD.cz.
„Nová spolupráce s projekty jako CSFD.cz je pro nás obrovským krokem kupředu. Elity network tak zaujímá svou plánovanou pozici elitní reklamní sítě s garantovanou vysokou kvalitou projektu,“ říká Jan Vobecký, jednatel AdActive a obchodní ředitel projektu Elity network.
Více informací o projektu Elity network naleznete na www.elity.net.
Nová služba VideoAd
Společnost AdActive se zároveň zapojila do nové služby VideoAd. VideoAd přináší netradiční formu inzerce pro zadavatele, kteří disponují klasickými televizními spoty. Pomocí unikátní technologie lze na libovolném internetovém serveru streamovat video spoty ve vysokém rozlišení a to dokonce i na serverech které nedisponují vlastním video obsahem.
„VideoAd je alternativou ke klasickým pre-roll, post-roll a podobným formátům, se kterými se uživatelé mohou setkat na serverech typu Stream.cz či iDnes.cz. Naproti tomu, právě jakýmkoli provozovatelům serverů umožňuje VideoAd rozšířit vlastní nabídku reklamních formátů na internetových stránkách,“ doplňuje Jan Vobecký, jednatel AdActive a obchodní ředitel projektu Elity network.
Tematické balíčky AdActive Pack
Společnost AdActive nabízí svým klientů i tematické členění nákupních balíčků, kde jsou, mimo jiné, zahrnuty i nabídky serverů ze sítě Elity, spolu s podobně cílenými projekty:
- AdActive Pack RODINA – Rodina.cz, Baby-cafe.cz, Porodnice.cz, Babinet.cz, Babyonline.cz, Mimibazar.cz, Mimiaukce.cz, Lekari-onine.cz.
- AdActive Pack FREETIME – BandZone.cz, CSFD.cz, Ceknito.cz, GAMEPARK.cz, Playzone.cz.
- AdActive Pack PENÍZE – Peníze.cz, iPoint.cz, Investicniweb.cz, Jakpodnikat.cz.
- AdActive Pack SNOW – Snow.cz, Lyzovani.cz, Freeskiing.cz, Wild-cat.cz, Bezky.net.
- AdActive Pack ECOENERGY – Nazeleno.cz, Ekolist.cz, Hybrid.cz, Energetika.cz, Cenyenergie.cz, Ekobydleni.eu.
###
O agentuře AdActive s.r.o.
Mediální agentura AdActive zastupuje významné subjekty působící on-line – mezi její klienty patří české mediální a reklamní agentury, významné internetové obchody i koncoví klienti. Tým odborníků má dlouholeté zkušenosti s realizací marketingových kampaní na internetu. Nabízí komplexní servis, zhodnocení investic vložených do reklamy v podobě následných prodejů (obratu), ulehčuje práci partnerským agenturám. Mezi zásadní produkty společnosti AdActive patří reklamní síť Elity network (www.elity.net) sdružující elitní servery dle přísných výběrových kritérií. Díky širokému spektru spolupracujících serverů umožňuje velmi přesné zaměření na vhodné cílové skupiny formou tematických nákupních balíčku AdActive Packs. AdActive je zapojena do služby VideoAd, umožňující prodej a spouštění video spotů v rámci internetových stránek sdružených do Elity network. Společnost AdActive je členem Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR).
Další informace: www.adactive.cz