Zábavnou soutěž Hádej, kdo jsem! následně sledovalo více než 930 000 diváků ve skupině 15+ s podílem na trhu 31,5 %. Tento oblíbený pořad se včera stal leaderem na trhu v cílové skupině ženy 15+ s podílem na trhu přes 37 %. Obdobného úspěchu se dočkal i v cílové skupině ženy 25 – 34 let, kdy byl leaderem na trhu s podílem více než 40 %.
Rekordního podílu na trhu v roce 2007 dosáhl i americký seriál Zoufalé manželky s podílem 29,9 % a počtem diváků starších patnácti let přesahujícím půl milionu. I tento seriál se stal leaderem na trhu v několika cílových skupinách, a to zejména v cílové skupině ženy 15 – 24 let s podílem na trhu 52,4 % a v cílové skupině ženy 15 – 34 let s podílem na trhu téměř 43 %.