Praha, 9. června 2009 – Retail Info, která kromě vlastních webových projektů o nakupování (AkcniCeny.cz, Monitor.cz) působí také jako mediální zastupitelství, rozšiřuje své portfolio v této oblasti o další tři projekty – toprecepty.cz, baby-cafe.cz a hledej-aukce.cz. Toto trio doplní v nabídce společnosti filmovou databázi FDb.cz a agregátor článků, videí a dalších informací Linkuj.cz.
Celková agregovaná návštěvnost projektů provozovaných nebo zastupovaných Retail Info přesáhla v květnu 2009 podle odhadů* hranici jeden milion reálných uživatelů měsíčně, čímž společnost za pouhý rok zdvojnásobila průměrnou návštěvnost webů, na kterých prodává reklamní prostor.
„Nově zastupované weby vhodně doplňují naše vlastní a zastupované internetové projekty,“ vysvětluje Patrik Mališ, ředitel společnosti Retail Info. „Dává nám to větší prostor při tvorbě cílených nabídek pro naše klienty.“
Retail Info působí jako mediazastupitel těchto projektů:
- FDb.cz – internetová filmová databáze
- TopRecepty.cz – internetové stránky o vaření
- Baby-Cafe.cz – největší komunitní web maminek na mateřské dovolené
- Linkuj.cz – agregátor zajímavých článků, videí a dalších informací seřazených podle uživatelů internetu
- Hledej-Aukce.cz – agregátor českých internetových aukcí
* ukazatel RUest dle květnových výsledků NetMonitor.cz.
Retail Info, s.r.o. je předním českým provozovatelem internetových médií. Společnost provozuje portfolio internetových stránek o nakupování v klasických kamenných obchodech (www.AkcniCeny.cz, www.oBydleni.cz), e-shopech (www.monitor.cz) a bazarech (www.inzerce-obchod.cz). Je aktivní i na Slovensku (www.Zlacnene.sk, www.AkoByvat.sk, www.monitor-cien.sk) a na konci roku 2007 vstoupila na polský trh investicí do společnosti ANT (www.kupujemy.pl).