Hlavní navigace

Richard Sláma se stal manažerem PR a komunikace ve společnosti ecommerce.cz, a. s.

[Tisková zpráva] Brno, 28. ledna 2008 – Richard Sláma, nový manažerem PR a komunikace společnosti ecommerce.cz, a. s., bude ze své pozice zodpovědný za řízení veškerých komunikačních aktivit firmy. Jedním z jeho hlavních úkolů je vytvoření celkové komunikační strategie společnosti.

Sdílet

Richard Sláma v letech 2001 až 2006 působil ve společnosti Computer Press. Zde prošel několika funkcemi a následně více než dva roky rok zastával pozici šéfredaktora časopisu Computer a poté časopisu Jak na počítač. Je zkušený profesionál, který zná svět médií z obou stran, jak z pohledu zákazníka, tak pohledu redakcí samotných. Právě toto bude jednou z velkých výhod při navazování vztahu s novináři a komunikaci s nimi.

„Komunikace – ať už interní, ale hlavně externí a také samotné PR – byla u nás dlouhou dobu zanedbávanou oblastí. Firma v posledních letech významně roste a z malé lokální společnosti se stal software house s více než 80 vývojáři a obratem v řádech stovek milionů korun. Čím dál více jsme cítili, že je nutné najít zkušeného profesionála, který se chopí všech komunikačních aktivit a bude hrát významnou roli při dalším růstu společnosti. Jsem moc rád, že Richard přijal naši nabídku, protože svými zkušenostmi a přístupem přesně odpovídal profilu člověka, kterého jsme více než tři čtvrtě roku hledali“, řekl Radek Sedlář, předseda představenstva společnosti ecommerce.cz, a. s.

„Firma ecommerce.cz má za sebou velké a významné projekty, o kterých se v souvislosti s ecommerce.cz zatím bohužel moc neví. S ohledem na její vývoj a růst jsem přesvědčen, že před sebou máme velkou budoucnost. Těším se a jsem rád, že se mohu podílet na budování silného jména a pozice, kterou si ecommerce.cz zaslouží. Navíc práce v tak příjemné, otevřené a přátelské atmosféře a prostředí je radostí.“ dodal Richard Sláma.

Richard Sláma je ženatý, zatím bezdětný, ale v nejbližších dnech očekává narození prvního potomka. Zajímá se o média, moderní technologie, aktivně se věnuje sportu a turistice. Ve volných chvílích sleduje dění na hudební scéně a zajímá se o kulturu a umění.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).